دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۲
۰

حادثه ای تلخ برای دسته عزاداری در نیمه شب

در تصادف یک پژوی 206 با هیأت عزاداری در حاشیه جاده قائمشهر – بابل که شامگاه یکشنبه اتفاق افتاد، 16 نفر از عزاداران مجروح شدند.
حادثه ای تلخ برای دسته عزاداری در نیمه شب
حادثه ای تلخ برای دسته عزاداری در نیمه شب
به گزارش پهره، راننده پژو پس از این واقعه از صحنه تصادف فرار کرده بود که از سوی پلیس دستگیر و با حکم قضایی بازداشت شد.
کارشناسان پلیس نیز با حضور در صحنه حادثه، علت تصادف را سرعت زیاد راننده پژو اعلام کردند.

رئیس اورژانس مازندران در این باره گفت: یکی از مصدومان به علت آسیب‌دیدگی جمجمه در بیمارستان بوعلی ساری، یک نفر دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر و 13 نفر در بخش جراحی بیمارستان رازی قائمشهر بستری هستند. یکی از مجروحان هم ترخیص شده است.

زکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران نیز در این باره گفت: حادثه برخورد خودروی 206 با کاروان عزاداران حسینی شنبه شب به مرکز ارتباطات اورژانس 115 مازندران اعلام شد. با اعلام این خبر، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در جاده نظامی قائمشهر منطقه دیزآباد اعزام شده و به سایر پایگاه‌های نزدیک نیز اعلام آماده‌باش شد.

وی اظهار داشت: مصدومان همگی مرد بودند که خردسال‌ترین آنها یک کودک زیر 10 سال و مسن‌ترین آنها نیز مرد 40 ساله‌ای است.

علت تصادف تحت بررسی است
سرهنگ شعبان مهری اواتی سرپرست فرماندهی انتظامی قائمشهر نیز نقص سیستم ترمز را از دلایل تصادف و برخورد خودرو 206 با عزاداران حسینی اعلام کرد و گفت: این موضوع در دست بررسی است.

وی گفت: بررسی‌های اولیه پلیس، حاکی از آن است که سرعت خودروی 206 بالا بوده و راننده 34 ساله متوجه حضور عابران نشده بود. ضمن اینکه همزمان با نقص سیستم ترمز هم مواجه شده و به همین دلیل هنگام تصادف به ناچار ترمز دستی را هم کشیده بود.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از آسیب‌دیدگان این حادثه کودکان هستند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی دربرنداشت و تعدادی از مصدومان به طور سرپایی درمان و تعدادی هم در بیمارستان‌ها بستری هستند.

سرهنگ مهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، از عموم مردم خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و هنگام تردد به علائم هشداری توجه کنند.

وی تأکید کرد: همیاران محرم که پلیس‌های افتخاری بوده و هنگام حرکت دسته‌ها در ابتدا و انتهای دسته‌ها حضور دارند نسبت به برقراری نظم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه بیشتری داشته باشند.
منبع/جام نيوز
انتهاي پيام/8355
کد مطلب: 2749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *