شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳
۰

دختر 30 ساله قبل از سفر اروپایی همه چیزش را به پسر جوان باخت

دختر 30 ساله خیلی زود در دام کلاهبردار تلفنی افتاد و با رویای سفر به اروپا تمام دارایی اش را باخت.
دختر 30 ساله قبل از سفر اروپایی همه چیزش را به پسر جوان باخت
دختر 30 ساله قبل از سفر اروپایی همه چیزش را به پسر جوان باخت
گزارش پایگاه خبری اوشیدا:فروردین ماه سال جاری دختر جوان در تعطیلات عید در خانه یکی از بستگانش بود که گوشی موبایلش به صدا در آمد که پسر جوانی در تماس تلفنی از دختر خواست تا با هم آشنا شوند.
مبینا که در برابر خواسته پسرغریبه شوکه شده بود گوشی اش را قطع کرد، اما تماس های پسر جوان ادامه داشت تا اینکه دختر جوان تسلیم حرفهای پسر جوان شد.
تماس های تلفنی ادامه داشت و دختر جوان خیلی زود به ناصر اعتماد کرد و جوان فرصت طلب در این مرحله با طرح آشنا داشتن در سفارتخانه و تهیه ویزا برای سفر به خارج نخستین پلان نقشه اش را به اجرا رساند.
مبینا 30 ساله که در یک قدمی رویای زندگی در اروپا دید با شنیدن این ادعا پذیرفت تا مدارکش را برای سفر و کار در خارج از کشور تهیه کند.
دختر جوان پس از آماده کردن مدارکش از ناصر شنید باید به تهران بیاید و برای تهیه ارز، پول و طلاهمراهش باشد تا کارهایش خیلی زود انجام گیرد.
بدین ترتیب مبینا با پول و طلاهایش به تهران آمد و زمانیکه سوار بر خودروی ناصر شد در برابر تهدید چاقو وی قرار گرفت و پسر جوان پس از سرقت وپولها و طلاها مبینا در بزرگراه رها کرده و پا به فرار گذاشت.
همین کافی بود تا دختر جوان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران بازپرس سیفی از شعبه چهارم دستور دهد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای ردیابی جوان فریبکار وارد عمل شوند.
کارآگاهان خیلی زود با تجسس های ویژه و پلیسی موفق شدند مخفیگاه ناصر را در غرب تهران ردزنی کرده و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
ناصر که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: 20 میلیون بدهکار بودم و هیچ راهی جز فریبکاری به ذهنم نرسد و چون می دانستم بیشتر خانم ها آرزوی سفر به خارج را دارند این سناریو را طراحی کردم و به صورت اتفاقی شماره های زیادی را گرفتم تا توانستم این دختر جوان را سوژه فریبکاری ام قرار دهم.
وی افزود: من هیچ تهدید با چاقو انجام ندادم و زمانیکه مبینا به تهران آمد یک راست او را به مسافرخانه بردم. یک شب آنجا بود و روز بعد به او گفتم که مدارک تحصیلی ات ناقص است، قرار شد او به شهرستان بازگردد و مدارکش را تکمیل کند و زمانیکه در ترمینال بودیم وی برای رفتن به سرویس بهداشتی کیفش را به من داد که در این فرصت با پول و طلاها پا به فرار گذاشتم.
 
بنا به این گزارش، این متهم جوان که با پول های فریبکارانه اش بدهکاری اش را پرداخت کرده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
منبع: رکتا
کد مطلب: 893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *