سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲
۰
به دنبال حادثه آفرینی های  مکرر احشام در جاده های ایرانشهر؛

جلسه کارگروه ایمنی راهها در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد

جلسه کارگروه ایمنی راهها با هدف جلوگیری از برخورد احشام با وسایل نقلیه محور ایرانشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
جلسه کارگروه ایمنی راهها در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد
جلسه کارگروه ایمنی راهها در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره معاون عمرانی فرمانداری ایرانشهر در این جلسه که با حضور مسئولین اداره راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، پایانه ها، امور عشایری، بخشداران و پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه بر اثر بی احتیاطی و عدم مهار چهارپایانی نظیر شتر توسط مالکان آنها؛ خانواده های زیادی بر اثر برخورد احشام با وسایل نقلیه در محورها ی شهرستان ایرانشهر داغدار شده اند.
ابوالقاسم برشان گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته با مسئولین امر مقرر شد به منظور فرهنگ سازی؛ طی چندین جلسه توجیهی آموزش های لازم برای کنترل احشام در محورها به مالکان احشام صورت پذیرد.
وی گفت: از آنجا که تردد احشام از این پس بدون پلاک ممنوع می باشد باید هر چه زودتر جهاد کشاورزی نسبت پلاک کوبی کلیه شترهای رها شده در محورها اقدام نماید تا در صورت بروز هر گونه حادثه امکان شناسایی و برخورد با مالکان احشام فراهم باشد.
معاون عمرانی فرمانداری ایرانشهر همچنین از جمع آوری احشام در محورهای ایرانشهر توسط اداره راه، پلیس راه و پایانه ها گفت و افزود: در صورت عدم جمع آوری و کنترل احشام توسط مالکان، این افراد جریمه خواهند شد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 713
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *