نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر بیان کرد؛

امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبر اسلام(ص) و زمان شناسی شاخص های انسان با بصیرت

6 دی 1396 ساعت 15:43

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبر اسلام(ص) و زمان شناسی از شاخص های بصیرت یک انسان در مقابله با دشمن است.


به گزارش از پهره، حجت السلام سجادی در جمع دانش آموزان پسر دبیرستان فاروق اعظم گفت:  دشمن در سال 88 نقشه ضربه زدن به نظام و انقلاب را طراحی و با حمایت از برخی افراد نادان داخل کشور به مدت هشت ماه برای مردم آشوب و مشکل ایجاد به وجود آورد.
وی افزود: در اندیشکده های مختلف خود طراحی یک اشوب را برنامه ریزی کردند و یک تظاهرات را با فریب دادن مردم به راه انداختن اما زمانی که به مقدسات بی حرمتی کردند مردم نسبت به تفکرات و نقشه های شوم آنها آگاه شدند و خودجوش به خیابان آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر تاکید کرد : امروز فضای مجازی یک ابزار برای دشمن شده تا با استفاده از آن به ما و انقلاب ضربه وارد کند و نیازمند هوشیاری کل جوامع اسلامی است تا با این پدیده نوظهور در مقابله حربه دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

 
وی ابراز داشت: امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبر اسلام(ص) و زمان شناسی از شاخص های بصیرت برای یک انسان آگاه و هوشیار است تا در مقابله با دشمن به تواند راه درست را از بیراه تشخیص و پشت سر امام خود قدم بردارد.
حجت الاسلام سجادی تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی دارد، شما جوانان را گمراه کند که لازمه مقابله با آن داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل و حوادث روز جامعه است.
نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی ایرانشهر با اشاره به تخریب مسائل اعتقادی به عنوان یکی از اهداف اصلی دشمن، بیان کرد: ما به دنبال ایجاد تفکر اسلام ناب محمدی (ص) هستیم، نه تصرف دنیا و در این مسیر دشمن با ایجاد ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی قصد جلوگیری از گسترش اسلام را در برنامه های خود دارد.
وی تصریح کرد: ما باید امام و مقتدای خود را به خوبی بشناسیم و بدانیم که اطاعت از رهبری یعنی تدوام راه انقلاب ، امام و شهدا گرانقدر است و آمریکا و هم پیمانانش همیشه نقشه ضربه زدن به اسلام را در اتاق های فکر خود پرورش می دهند و ملت ایران با رعایت شاخص های بصیرت در مقابل دشمن پیروز است.
حجت الاسلام سجادی تاکید: وظیفه اصلی شما دانش آموزان تحصیل در کنار یادگیری اخلاق و تقوا است.


کد مطلب: 5799

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5799/امام-شناسی-ادامه-دادن-راه-پیامبر-اسلام-ص-زمان-شاخص-های-انسان-بصیرت

پهره
  https://www.pahreh.ir