چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۴۷
۰

آمریکا منبع پرورش تروریست های خونخوار/امنیت و آرامش این کشور فقط برای سران مملکت است نه مردم

امام جمعه اهل سنت بزمان گفت: آمریکا و هم پیمانانش منبع پرورش تروریست های خونخوار هستند و تامین امنیت و آرامش فقط برای سران مملکت و سرمایه گذاران بوده و از مردم غافل و بی توجه است.
امام جمعه اهل سنت بزمان
امام جمعه اهل سنت بزمان
به گزارش پهره، مولوی محمد علی جهانگیری امام جمعه اهل سنت بزمان در گفت و گو با خبرنگار پهره در زمینه حملات مرگبار حادثه تروریستی لاس وگاس آمریکا اظهار داشت: کشور استکبار ستیز آمریکا که امروز در جهان مدعی خواهان تامین امنیت ملت ها و مقابله با تروریسم های خون خوار بوده، از درون خودش به دلیل وجود ظلم و خودخواهی به مردم مخصوصا ایجاد اختلاف و طبقات نژادی بین سیاه پوستان و سایر ملت ها، باعث افزایش ناامنی و کاهش آسایش و امنیت کشورش شده است.
وی گفت: کشور آمریکا از یک دموکراسی توخالی برقراری صلح، آرامش و امنیت مردم خود و سایر کشورها دم می زند در حالی که از درون کشور خودش به گونه ای خراب و نابود شده که قادر به اصلاح آن نیست و این مسئله نتیجه قدرت طلبی در دولت بدون همراهی مردم و سیستم پادشاهی بر آنان است.
وی افزود: این کشور در ظاهر سوار بر علم و دانش بوده اما از علم خود بی اطلاع است و در زمینه  امنیت،  با وجود در اختیار داشتن تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته نظامی و دفاعی، فقط برای سران مملکت آمریکا و سرمایه گذاران با خانواده هایشان امنیت، آسایش و آرامش را تامین می کنند و نسبت به تامین امنیت مردم خود غافل و بی توجه هستند.
امام جمعه اهل سنت بزمان گفت: کشور آمریکا و هم پیمانانش از جمله رژیم صهیونیستی خود منبع پرورش تروریست های خون خوار هستند  و  برای ایجاد ناامنی و جنگ بین کشورها آنها را صادر می کنند، اما غافل از اینکه خود روزی گرفتار آنها می شوند و همان هایی که پرورش دادند  قاتل جان آنها و مردم شان خواهد شد و آسیب جبران ناپذیری که نمونه از آن حادثه خونین و وحشتناک لاس وگاس آمریکا و اتفاقاتی که در اروپا رخ داده است می بینند.
وی با اشاره به پیش بینی آینده کشورهای غربی مثل آمریکا از سوی مقام معظم رهبری افزود: آینده این کشورهایی که به دیگران ظلم و ستم می رسانند نابودی و تباهی خواهد بود و قطعا روزی فرا خواهد رسید که تقاص رفتارهای خودخواهانه و کور کورانه خود را با چشمانی باز بینند.
انتهای خبر/
کد مطلب: 5665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *