انتخاب دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان دانشگاه برتر کشور

25 تير 1396 ساعت 19:04

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان دانشکده برتر کشور در تجهیز مراکز درمانی انتخاب شد.


به گزارش پهره؛ محمدمهران امینی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در اجلاس معاونین درمان سراسرکشور که  باحضور وزیرمحترم بهداشت،درمان و آموزش پزشکی  و بمنظور بررسی عملکرد معاونتهای درمان سراسرکشور برگزار شد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: پس از ارائه عملکرد مستند دانشگاههای سراسر کشور خوشبختانه به لطف خداوند منان و مجاهدتهای تیم تلاشگر دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در زمینه تجهیز مراکز درمانی حائز رتبه برتر در بین دانشگاه‌های کشور شد.
وی افزود: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر 77هزار و 450 هزار کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی حدود  850 هزار نفر متشکل از 6شهرستان را زیر پوشش قرار می دهد.
وی ادامه داد: این دانشکده دارای 4بیمارستان،4شبکه بهداشت و درمان و 2مرکز بهداشت هست
 و طی یک بازه زمانی 2ساله و با یک برنامه مدون و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود توانستیم مراکزدرمانی تحت پوشش را تجهیز و تکمیل نماییم
امینی فرد ضمن تبریک این موفقیت به تمام مردم شریف حوزه تحت پوشش از تلاشها و مجاهدت‌های مجموعه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای رفع موانع پیش رو و ارائه خدمات استاندارد درمانی به مردم منطقه تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام


کد مطلب: 5514

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5514/انتخاب-دانشکده-علوم-پزشکی-ایرانشهر-عنوان-دانشگاه-برتر-کشور

پهره
  https://www.pahreh.ir