يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۰۴
۰

انتخاب دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان دانشگاه برتر کشور

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان دانشکده برتر کشور در تجهیز مراکز درمانی انتخاب شد.
انتخاب دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان دانشگاه برتر کشور
انتخاب دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان دانشگاه برتر کشور
به گزارش پهره؛ محمدمهران امینی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در اجلاس معاونین درمان سراسرکشور که  باحضور وزیرمحترم بهداشت،درمان و آموزش پزشکی  و بمنظور بررسی عملکرد معاونتهای درمان سراسرکشور برگزار شد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: پس از ارائه عملکرد مستند دانشگاههای سراسر کشور خوشبختانه به لطف خداوند منان و مجاهدتهای تیم تلاشگر دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در زمینه تجهیز مراکز درمانی حائز رتبه برتر در بین دانشگاه‌های کشور شد.
وی افزود: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر 77هزار و 450 هزار کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی حدود  850 هزار نفر متشکل از 6شهرستان را زیر پوشش قرار می دهد.
وی ادامه داد: این دانشکده دارای 4بیمارستان،4شبکه بهداشت و درمان و 2مرکز بهداشت هست
 و طی یک بازه زمانی 2ساله و با یک برنامه مدون و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود توانستیم مراکزدرمانی تحت پوشش را تجهیز و تکمیل نماییم
امینی فرد ضمن تبریک این موفقیت به تمام مردم شریف حوزه تحت پوشش از تلاشها و مجاهدت‌های مجموعه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای رفع موانع پیش رو و ارائه خدمات استاندارد درمانی به مردم منطقه تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام
کد مطلب: 5514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *