دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۰۶
۰
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:

کلاهبردار ۱۳میلیاردی توسط مأموران آگاهی در زاهدان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که به‌بهانه فروش آپارتمان در زاهدان ۱۳میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کلاهبردار ۱۳میلیاردی توسط مأموران آگاهی در زاهدان دستگیر شد
کلاهبردار ۱۳میلیاردی توسط مأموران آگاهی در زاهدان دستگیر شد
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در مردادماه سال 92 از فردی 3 واحد مسکونی به‌مبلغ 4 میلیارد و 300 میلیون ریال به‌صورت پیش‌فروش خریداری کرده ولی پس از گذشت حدود 4 سال هیچ اقدامی جهت تحویل واحدهای آپارتمانی از سوی فروشنده صورت نگرفته، بررسی موضوع توسط پلیس آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان جهت بررسی موضوع وارد عمل شده و با تحقیقات نامحسوس صورت‌گرفته دریافتند که متهم اقدام به احداث مجتمع مسکونی 11 واحد آپارتمانی نموده و همه واحدها را به‌صورت پیش‌فروش به افراد واگذار کرده و مجدداً همه واحدها را به‌صورت 6دانگ به افراد دیگری فروخته است. 
وی بیان کرد: با توجه به احتمال فرار متهم بلافاصله مأموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی وی را در زاهدان دستگیر کردند.
ملاشاهی افزود: متهم دستگیرشده در اظهارات خود به کلاهبرداری از 5 نفر به‌مبلغ 13 میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد. 
انتهای پیام/
کد مطلب: 5378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *