دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶
۰
در نمازعید سعید فطر مطرح شد؛

روز عید فرصت یاد خداست/مبارزه با نفودی های آمریکای ویژه ترین وظیفه ماست

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: مبارزه با تفاله ها و نفودی های آمریکایی در داخل کشور را به جد دنبال کنیم.
روز عید فرصت یاد خداست/مبارزه با نفودی های آمریکای ویژه ترین وظیفه ماست
روز عید فرصت یاد خداست/مبارزه با نفودی های آمریکای ویژه ترین وظیفه ماست
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ در ساعات اولیه صبح امروز همزمان با سراسر کشور نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور مردم مومن و خداجوی شیعه و سنی در شهر ایرانشهر، بخش بزمان و بمپور اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی فاطمه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد با تبریک این ایام به نمازگزارانی که سی روز را خالصانه در برابر امر پروردگار روزه گرفته اند گفت: روزه مصداق صبر و زمینه ساز تقواست.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: در دین اسلام حتی عید هم یادآور یاد خداست و نباید معنویت این روز عزیز را با تفریحات سبک و باطل از بین ببریم.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با تقدیر از اقدامات اخیر سپاه پاسداران در به ستوه درآوردن مواضع داعش در دیر زور  و اشاره به عنایت ویژه خداوند گفت: به دنبال تحرکات مذبوحانه تروریست ها در مجلس و حرم امام، صدها نفر در جای جای کشور قلع و قمع شدند که به طور ویژه از زحمات تیپ صالحین در به هلاکت رساندن عنصر وطن فروش قصرقند قدرانی می کنیم.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: مبارزه در سه محور حائز اهمیت است که در راس آن مبارزه با آمریکا، دوم مبارزه با عناصر آمریکا در منطقه و سوم و مهمترین آنها مبارزه با تفاله ها و نفوذی های آمریکایی در منطقه است که نمونه آنها اصرار کنندگان بر به رسمیت شناخته شدند سند 2030 بود که خوشبختانه با هوشیاری رهبری و حساسیت مردم این ترفند جیره خواران با شکست روبه رو شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *