شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۲۳
۰
یادداشت /

بی پرده و بی تعارف

بی پرده و بی تعارف
بی پرده و بی تعارف
به گزارش پهره؛ فاروق مزارزایی؛ با گرم تر شدن تدریجی هوا در بلوچستان  آنچه سبب نگرانی و ناراحتی مردم این بخش از استان شده است به صرف فقط گرمای هوا نیست، هر چه باشد این مردم الفتی دیرینه با گرمای هوای دیار خود دارند گرمایی که ساکنین دیگر نقاط کشور ممکن است  تحمل چند دقیقه آن را هم نداشته باشند ، هنوز هم فصل بهار تمام نشده اما *گرمای هوا به 50 درجه رسیده است.
 
اما موضوعی که مردم را در این چند ساله به شدت آزرده خاطر و نگران و ناراحت کرده است گرمای هوا و خشکسالی و... نیست بلکه موضوع *فیشهای آب و برق بحرانی تر از خشکسالی و گرمای طاقت فرسای هوا شده است.
 
فیشهای که افزایش مبالغ روی آنها با هرچه فکر کنید بیگانه و هیچ دوستی ی را بر نمیتابد ، فیشهای آب و برقی که حرارت رشد مبالغ درج شده بر روی آنها از شدت گرمای هوا هم پیشی گرفته است ، فیشهای که خواندن ارقام روی آنها اعصاب های پولادین را در دم خرد می کند.
 
منصف ترینها و محترم ترینها مادامی که این استان بیش از ده سال است که گرفتار بحران خشکسالی می باشد مردم چه منبع درآمدی دارند که بخواهند با آن فیشهای نجومی شما را پرداخت کنند.
 
چگونه فیش آب یک منزل مسکونی با تعداد ساکنین و مصرف آب مشخص در دو دوره به قدری با همدیگر متفاوت هستند که انسان را به شک وا میدارد نکند فیش های نجومی که در صدر اخبار مملکت خودنمایی میکردند همین فیش های آب و برق ما هستند.
 
ای داد و ای بیداد که کلام هم از گفتن باز می ایستد که جای وجدان خالی است و یا انصاف از این دیار کوچ کرده است.
 
 کار دیگر از نامه سرگشاده نوشتن به این مسئول و آن مدیر هم گذشته است چون تاکنون هیچ گوش شنوایی یافت نشده تا  چاره گر درد این مردم باشد.
 
با دیدگاه انصاف بار خودتان قضاوت کنید کارگری که در آمد یک ماهش به 700 هزار تومان نمیرسد و یا کشاورزی که با این خشکسالی هیچ درآمدی ندارد چگونه میتواند هر دو ماه چهارصد هزا  تومان آن را برای فیش های آب برق کنار بگذارد.
 
به خدا قسم به این فکر میکنم فاصله شما که خود را در رتبه بالا دست میدانید و در زیر خنکای کولر های گازی و اسپیلت های دوزمانه که هوا را پالایش میکنند پشت میز نشسته اید و دم از مردم و حال و روزشان میزنید با همان مردم بسیار زیاد است و با حقیقت مردم و زندگی و معیشت آنان بیگانه هستید..، به هیچ کدام از مشکلات مردم واقف نیستید و اگر واقف و آشنا هستید خودتان را به بیخیالی زده اید و این شعار دادنها و مردم گفتن ها به صرف برای دلخوش کردن همین مردم است. وگرنه شمایی که نه غمی برای تامین پول پرداخت فیشهای برق و آب دارید و نه غمی برای تهیه غذای روزانه و خرج و مخارج زندگی چه از مردمی میدانید که یک را به هشت گرو گذاشته اند. تا بتوانند کجدار و مریض به این زندمانی ادامه دهند.
 
یادتان باشد همین *مردم بودند که چندی قبل حماسه آفریدند و سربلندی را برای کشور رقم زدند  حال با این توصیف اینگونه پاسخ دادن به این مردم نه شرط انصاف است و نه طریق مرومت.
 
من دیگر هیچ فیش آب و برقی را پرداخت نخواهم کرد چون توان تامین و پرداخت مبالغ روی این فیشها را ندارم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4936
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *