شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۳۵
۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر؛

مراسم محوری ارتحال امام خمینی (ره) در ایرانشهر برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: مراسم محوری ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در شهرستان ایرانشهر شنبه 13 خرداد برگزار می‌شود.
مراسم محوری ارتحال امام خمینی (ره) در ایرانشهر برگزار می شود
مراسم محوری ارتحال امام خمینی (ره) در ایرانشهر برگزار می شود
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام نوروز علی قربانی ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام 15 خرداد اظهار کرد: شخصیت امام راحل شخصیت بی‌بدیلی است که انقلاب جمهوری اسلامی ایران را به همه جهان شناساند.
وی افزود: انقلاب پایه ریزی شده امام راحل برای همه جهان اسلام بود و بحث بیداری اسلامی که در سال‌های اخیر نیز رخ داده است، برگرفته از همین الگو است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر با اشاره به این که تبیین اندیشه حضرت امام خمینی و وصایای ایشان از رسالت‌های مهم ما در همه ادوار است گفت: مسئولین باید در عملکرد خود زهد و ساده زیستی امام را سرلوحله خود قرار دهند.
حجت الاسلام قربانی تصریح کرد: در راستای تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، با توجه به اینکه ویژه برنامه‌های سالگرد امام راحل در سال جاری در ایام ماه مبارک رمضان است، به علت روزه‌دار بودن مردم هیچ کاروانی به حرم مطهر اعزام نمی‌شود از این رو مراسم محوری این ایام در شهرستان ایرانشهر ساعت 9 صبح روز شنبه 13 خرداد در مسجد آل رسول ایرانشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4933