دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۵:۳۱
۰
امام جمعه ایرانشهر؛ 

حضور پر شور مردم در انتخابات؛ تقویت نظام اسلامی را موجب می شود

امام جمعه ایرانشهر گفت: حضور پر شور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را برای ما در پی خواهد داشت.
حضور پر شور مردم در انتخابات؛ تقویت نظام اسلامی را موجب می شود
حضور پر شور مردم در انتخابات؛ تقویت نظام اسلامی را موجب می شود
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در همایش بزرگ حامیان ولایت ایرانشهر که با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد، اظهار کرد: نباید گذاشت با تفرقه مشارکت مردم در انتخابات تحت تاثیر قرار بگیرد بلکه باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو با رعایت اخلاق انتخاباتی فراهم شود.
 
وی با بیان این نکته که صلابت انتخابات 7 اسفند؛ با انتخاب آگاهانه میسر می شود افزود: همدلی و همراهی مردم در انتخابات امری واجب بوده از این رو باید در این زمینه هوشیار بود تا دشمن راه به جایی نبرد.
امام جمعه ایرانشهر تأکید کرد: باید نماینده ای انتخاب کنیم که علاوه بر رفع و توجه به مشکلات حوزه خود در امور ملی نیز نقش آفرین باشد.
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهمیت حضور مردم در انتخابات افزود: نباید بهانه به دست دشمن داد؛  به همین دلیل میزان مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی بسیار حائز اهمیت است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در این همایش با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح سبب سازندگی بهتر کشور خواهد شد، افزود: فرد اصلح باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی، طایفه ای و مذهبی انتخاب شود.
مولوی عبدالصمد کریم زایی با بیان این که ائمه جمعه و مردم اهل سنت همپای سایر اقشار حضور حداکثری خود را در انتخابات هفتم اسفندماه به نمایش خواهند گذاشت؛ تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای علاوه بر این که برگ افتخار دیگری بر افتخارات نظام خواهند افزود بلکه بر هم زننده نقش های شوم دشمن نیز خواهند شد.
وی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح سبب سازندگی بهتر کشور خواهد شد از این رو دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که این بار نیز نقشه های شوم شان خنثی خواهد شد.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *