پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸
۰
فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

کشف بیش از 224 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر، از کشف بیش از 224 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از 224 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر
کشف بیش از 224 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر
به گزارش پهره؛ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد:  به دنبال پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از محور خاش ـ ایرانشهر مطلع شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهرتصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات تخصصی و فنی و با استفاده از اشراف اطلاعاتی، به محور موردنظر عزیمت که پس از چندین ساعت گشت زنی به یک دستگاه خودرو سایپا مشکوک و پس از تحت نظر قرار دادن،خودروی مورد نظر را متوقف کردند. 
جلیلیان بیان کرد: در بازرسی دقیق از این خودرو تعداد 22 بسته 10 کیلویی به میزان 224 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو و همچنین در قسمت موتور خودرو جاساز شده بود کشف و یک سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی ایرانشهر در پایان از برنامه ویژه پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان اس.
انتهای پیام
کد مطلب: 4468
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *