فرماندار ایرانشهر خطاب به داوطلبین و هواداران‌شان؛

از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکاناتشان جدّاً بپرهیزید

1 اسفند 1394 ساعت 9:49

فرماندار ایرانشهر گفت: داوطلبین انتخابات و هوادارانشان از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکاناتشان جدّاً بپرهیزند چرا که تا روز تسلیم اعتبارنامه‌ها در مجلس، توسط چشمان تیزبین نهادهای نظارتی رصد می‌شوند.


به گزارش پهره؛ نبی‌بخش داودی روز گذشته در جمع نمازگزاران  مسجد الزهراء شهرستان ایرانشهر پس از یاد خدا و با تقدیر از روحانیّت آگاه خصوصاً ائمه‌ جمعه و جماعات اظهار کرد: با بصیرت علما و رهبران اجتماعی و هوشیاری و آگاهی مردم، انتخابات پیش‌ رو حماسه‌ای دیگر از حضور مردم و عیدی دیگر در سال همدلی و همزبانی دولت و ملّت می‌شود.
وی گفت: خوشبختانه شرایط رقابتی و مشارکتی خوبی فراهم گردیده که در آن تقریباً از تمامی گروه‌ها و طوایف حضور فعّال دارند.
رئیس ستاد مرکزی انتخابات ایرانشهر تصریح کرد: با کمک دست‌اندرکاران و اعضای هیئت‌های اجرائی و نظارت تعداد 53 نفر از بهترین فرزندان منطقه، از میان نخبگانِ طوایف مختلف شهرستان ثبت نام کردند.
وی افزود: در ادامه فرآیندهای مختلف تأیید صلاحیّت‌ها و نظارت دقیق شورای محترم نگهبان تاکنون 26 نفر از این جمع تأیید صلاحیّت قطعی شدند.
فرماندار‌ ایرانشهر با بیان این مطلب که باید به قواعد بازی احترام بگذاریم، تاکید کرد: مطمئناً از میان این 26 داوطلب که همگی فرزندان این خاک و مورد تأیید همگان هستند، فقط یک نفر توفیق پیروزی در میدان را دارد.
داودی همچنین خطاب به داوطلبین و هواداران‌شان با اشاره به اینکه با متخلفان انتخاباتی در  برخورد جدی و قاطع می‌شود افزود: از انتخابات برای تقویّت وحدت و همدلی بهره ببرید و کدورت‌ها و اختلافات را کاهش داده و از پرداختن به حواشی و اثرپذیری از تعصّبات مذهبی، قومی، جغرافیایی و نژادی اجتناب کنید.
فرماندار ایرانشهر تأکید کرد: داوطلبین و هوادارانشان باید از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکانات‌شان جدّاً بپرهیزید چرا که تا روز تسلیم اعتبارنامه‌ها در مجلس، توسط چشمان تیزبین نهادهای نظارتی رصد می‌شوید.
انتهای پیام/3339


کد مطلب: 446

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/446/نزدیکی-افراد-مسئله-دار-استفاده-ثروت-امکاناتشان-جد-ا-بپرهیزید

پهره
  https://www.pahreh.ir