شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹
۰
فرماندار ایرانشهر خطاب به داوطلبین و هواداران‌شان؛

از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکاناتشان جدّاً بپرهیزید

فرماندار ایرانشهر گفت: داوطلبین انتخابات و هوادارانشان از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکاناتشان جدّاً بپرهیزند چرا که تا روز تسلیم اعتبارنامه‌ها در مجلس، توسط چشمان تیزبین نهادهای نظارتی رصد می‌شوند.
از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکاناتشان جدّاً بپرهیزید
از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکاناتشان جدّاً بپرهیزید
به گزارش پهره؛ نبی‌بخش داودی روز گذشته در جمع نمازگزاران  مسجد الزهراء شهرستان ایرانشهر پس از یاد خدا و با تقدیر از روحانیّت آگاه خصوصاً ائمه‌ جمعه و جماعات اظهار کرد: با بصیرت علما و رهبران اجتماعی و هوشیاری و آگاهی مردم، انتخابات پیش‌ رو حماسه‌ای دیگر از حضور مردم و عیدی دیگر در سال همدلی و همزبانی دولت و ملّت می‌شود.
وی گفت: خوشبختانه شرایط رقابتی و مشارکتی خوبی فراهم گردیده که در آن تقریباً از تمامی گروه‌ها و طوایف حضور فعّال دارند.
رئیس ستاد مرکزی انتخابات ایرانشهر تصریح کرد: با کمک دست‌اندرکاران و اعضای هیئت‌های اجرائی و نظارت تعداد 53 نفر از بهترین فرزندان منطقه، از میان نخبگانِ طوایف مختلف شهرستان ثبت نام کردند.
وی افزود: در ادامه فرآیندهای مختلف تأیید صلاحیّت‌ها و نظارت دقیق شورای محترم نگهبان تاکنون 26 نفر از این جمع تأیید صلاحیّت قطعی شدند.
فرماندار‌ ایرانشهر با بیان این مطلب که باید به قواعد بازی احترام بگذاریم، تاکید کرد: مطمئناً از میان این 26 داوطلب که همگی فرزندان این خاک و مورد تأیید همگان هستند، فقط یک نفر توفیق پیروزی در میدان را دارد.
داودی همچنین خطاب به داوطلبین و هواداران‌شان با اشاره به اینکه با متخلفان انتخاباتی در  برخورد جدی و قاطع می‌شود افزود: از انتخابات برای تقویّت وحدت و همدلی بهره ببرید و کدورت‌ها و اختلافات را کاهش داده و از پرداختن به حواشی و اثرپذیری از تعصّبات مذهبی، قومی، جغرافیایی و نژادی اجتناب کنید.
فرماندار ایرانشهر تأکید کرد: داوطلبین و هوادارانشان باید از نزدیکی با افراد مسئله‌دار و استفاده از ثروت و امکانات‌شان جدّاً بپرهیزید چرا که تا روز تسلیم اعتبارنامه‌ها در مجلس، توسط چشمان تیزبین نهادهای نظارتی رصد می‌شوید.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 446