چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۰۸
۰

ایرانشهر با نمایش نمادهای استان زاهدان سال 96 را تحویل می‌کند

ویژه برنامه تلویزیونی ایرانشهر در شبکه افق میزبان هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون می شود.
ایرانشهر با نمایش نمادهای استان زاهدان سال 96 را تحویل می‌کند
ایرانشهر با نمایش نمادهای استان زاهدان سال 96 را تحویل می‌کند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ پیام ابراهیم‌پور تهیه‌کننده و طراح ویژه برنامه تحویل سال نوروزی شبکه افق، پیرامون جزئیات این ویژه برنامه نوروزی گفت: این برنامه تلویزیونی با عنوان «ایرانشهر»  برای اولین بار در فضایی خارج از تهران و یا مرکز استان‌ها و در یک شهرستان به اجرا در خواهد آمد.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه این برنامه از ساعت 10 صبح تا 15 عصر به مدت 5 ساعت به روی آنتن خواهد رفت، در خصوص اهداف و محوریت ویژه برنامه تحویل سال اظهار داشت: ایرانشهر را با هدف اینکه ما هم جزوی از مردم هستیم و با این محوریت از آن سیل و باران شدید امید، شادی و نشاط را میان مردمان این سرزمین ببینیم، روی آنتن می‌بریم.  
 
تهیه‌کننده «ماه نشان» در خصوص بخش‌های مختلف ویژه برنامه تحویل سال نوروز 96 بیان کرد: ویژه برنامه ایرانشهر با بخش‌های مختلفی چون موسیقی سنتی و محلی استان، چوب بازی و شمشیر بازی، نقالی و روایتگری، یادی از شهدای منطقه ایرانشهر، نخبگان و فرهنگیان و همچنین دیگر قسمت های مختلف آماده پخش از شبکه افق می شود.  
 
ابراهیم‌پور پیرامون شگفتی ساز بودن فضای لوکیشن و همچنین دکور این برنامه توضیح داد: فضای لوکیشن در قلعه چندین و چند ساله ناصری کشور و با دکوری به وسعت روستایی کوچک از نمونه روستاهای کپرنشین، سیاه چادرها قرار دارد و میزبان اهالی منطقه با لباس‌های محلی هستیم.  
 
وی تاکید کرد: ایرانشهر با اجرای مجری اصلی اقبال واحدی، مجری دوم حسین مولایی و یکی از مجریان محلی علی عبدالرحمان بزرگ زاده به روی آنتن خواهد رفت و از چهره های سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون احتمالا علیرضا خمسه، جمشید هاشم پور، اصغر نقی زاده،  مرجانه گلچين و برخی دیگر از هنرمندان مانند محمد رضا هدایتی که خود فرزند زاهدان است، قول همکاری گرفته ایم و پیگیر آن هستیم که هر 10 نفر از مهمانان مطرحمان در برنامه حضور داشته باشند.  
 
پیام ابراهیم پور در پایان با بیان عوامل و همکاران خود در ساخت ویژه برنامه تحویل سال اظهار داشت: ویژه برنامه ایرانشهر از ساعت 10 صبح تا 15 عصر با طراحی و مشاور برنامه محسن اسلام زاده، مدیر تولید فاطمه حبیبی و کارگردان آیتم و گزارش ها وحید کاظمی به روی آنتن خواهد رفت./باشگاه خبرنگاران     انتهای پیام/
کد مطلب: 4396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *