دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۶
۰
امام جماعت مسجد جامع محمد رسول الله شهرستان ایرانشهر:

حمله ایران به اسرائیل کاملاً مشروع و دفاع از خود بود

امام جماعت مسجد جامع محمد رسول الله شهرستان ایرانشهر گفت: سفارت هر کشور به منزله بخشی از خاک آن کشور است، حمله کشور ما به اسرائیل، کاملاً مشروع و دفاع از خود بود.
حمله ایران به اسرائیل کاملاً مشروع و دفاع از خود بود
مولوی شمس الحق دامنی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بیش از پنج ماه است که رژیم جعلی و غاصب اسرائیل، مردم مظلوم غزه را تحت شدیدترین حملات قرار داده است.

وی افزود: آنها در واقع بومیان این سرزمین نیستند، بلکه مجموعه ای از یهودیان ساکن آمریکا و اروپا و بقیه کشورهای آسیایی بودند که به سرزمین فلسطین رانده و با زور‌ و ناحق، در آنجا سکونت داده شدند.

مولوی دامنی تصریح کرد: در ابتدا به عنوان میهمان و همسایه آمدند اما بعداً با پشتوانه و حمایت آمریکا، انگلیس و دیگر کشور‌ها، به یک کشور مستقل تبدیل شدند.

وی اضافه کرد: واقعیت آن است که ابتدا هیچ یک از کشورهای اسلامی آنها را به رسمیت نمی‌شناخت، اما متاسفانه برخی از کشورها آنان را به رسمیت شناختند و حتی سفارت دادند.

مولوی دامنی خاطرنشان کرد: اکنون آنها مجهز شده و به جان مردم بی دفاع فلسطین افتاده اند، فلسطینیان را به گونه ای محاصره کرده اند که هیچ راهی به دیگر کشورها ندارند.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها برای خودشان تونل و راه‌های زیر زمینی درست کردند، اما بازهم تحت آزار و اذیت آنها قرار دارند و تاکنون چندین هزار زن و کودک غزه به شهادت رسیده‌اند.

مولوی دامنی خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب به سفارت ایران حمله کرده است، با وجود اینکه بر اساس قانون، هیچکس اجازه تعرض به سفارت کشور دیگری را ندارد.

وی اضافه کرد: سفارت هر کشور به منزله بخشی از خاک آن کشور است، حمله کشور ما به اسرائیل، کاملاً مشروع و دفاع از خود بود.

امام جماعت مسجد جامع محمد رسول الله شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: باید کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد باشند و این غده سرطانی که در میان آنها قرار دارد را از بین ببرند، اگر اتحادی در کار نباشد، هر روز به یک کشور حمله می کند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *