يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۹
۰
امام‌جمعه مسجد جامع قبا شهرستان ایرانشهر:

پاسخ سپاه پاسداران به اسرائیل کوبنده و دندان‌شکن بود

امام‌جمعه مسجد جامع قبا شهرستان ایرانشهر گفت: اقدام قاطع ایران جواب دندان شکنی به اسرائیل و حامیانش بود.
پاسخ سپاه پاسداران به اسرائیل کوبنده و دندان‌شکن بود
مولوی عبدالواحد بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده به نوبه خودم پیروزی غرور مندانه نیروهای سپاه قدس و هوا و فضا جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنم
 
 وی افزود: من از این وعده صادق سه نکته را بیان می‌کنم که اولاً وعده صادق نشانه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی بوده و همچنین درس عبرتی به دشمنان اسلام و عزت جهان اسلام است.
 
 مولوی بامری ادامه داد: مطلب دوم در پی فرمان مقام معظم رهبری و حمایت مردم شریف جمهوری اسلامی ایران و مطالبه مردم ایران بود و مطلب سوم جواب قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و کودک کش بود که با حمله‌های وحشیانه و بی‌شرمانه به خاک جمهوری اسلامی و در واقع کنسولگری یک کشور خاک آن کشور است پس این جواب قاطعانه بود.
 
وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هم زمان بزن‌دررو نیست بزنید می‌خورید و ما امیدواریم باز هم طبق فرمایش ایشان عمر این رژیم صهیونیستی تمام شده است.
 
 مولوی بامری عنوان کرد: دعای ما از خداوند متعال این است که ان‌شاءالله وعده الهی هم نزدیک است که پرچم با بیرق اسلام در سرزمین‌های اشغالی و اسرائیل به اهتزاز در بیاید و آثاری از این رژیم غاصب و صهیونیستی در جهان نباشد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *