سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ۰۱:۰۵
۰
در مراسم ترحیم شهدا سیستان‌وبلوچستان در ایرانشهر مطرح شد؛

پرچم استکبار به زودی بر زمین می‌خورد

مراسم بزرگداشت شهدا حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان روز دوشنبه ۲۰ فروردین مصادف با ۲۸ رمضان در حسینیه سیستانیهای شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
پرچم استکبار به زودی بر زمین می‌خورد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در مراسم بزرگداشت شهدا حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان روز دوشنبه ۲۰ فروردین مصادف با ۲۸ رمضان از اذان مغرب به همراه اقامه نماز و صرف افطاری در حسینیه سیستانیهای شهرستان ایرانشهر به همت موسسه فرهنگی سفینه النجاه و سپاه شهرستان و هیئت و امنا حسینیه برگزار شد، بیان کرد: در خطبه های امیر المومنین به نکته زیبایی اشاره شده که عبارت است از اینکه فردی از حضرت که خطبه می‌خواند پرسید یا علی در مورد فتنه چیزی از پیامبر اکرم (ص) سوال کردی که آیا ما مورد امتحان فتنه قرار خواهیم گرفت؟

وی با بیان اینکه امام علی(ع) فرموده که یا رسول الله فتنه ای که در قرآن خدا خبر داده چیست، افزود: در جواب پیامبر (ص) فرمود امت من وارد فتنه خواهند شد و بشارت می‌دهم که شهادت در آینده مال تو است.

این خطیب جمعه ادامه داد: در حقیقت بشارت دادن به انسان جای خوشحالی است که انسان در راه خدا به شهادت برسد و در چند روز اخیر شهدایی که در حادثه راسک و چابهار استان سیستان‌وبلوچستان به شهادت رسیدند نگاهی که در زندگی داشتند این بود که به شهادت رسیدن یک افتخار است.

وی عنوان کرد: در واقع برخی ها اکنون به نام دین و اسلام قلم ها و پرچمی بلند می‌کنند که حق و باطل را تشخیص ندادند و مردم را دچار فتنه می‌کنند و عده ای با سواستفاده از اسلام و عدالت و مبارزه با تبعیض و مبارزه با ضد ظلم به دنبال تخریب جمهوری اسلامی ایران که این کشور پایگاه دستورات الهی بوده و پای کار دین و قرآن و معنویت است هستند چون این افراد در این حاکمیت در مقابل دین، قرآن و احکام قرار دارند و هماهنگ با رژیم صهیونیستی می‌باشند.


امام جمعه شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: انسان باید ابتدا حق را بشناسد تا اهلش شناخته شود و انسان باید یاریگر حق باشد و یا طرف مقابل آن جبهه باطل پس جبهه سومی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: هر کسی به نام دین و قرآن پرچمی را بلند کند در مقابل معنویت و حاکمیت دین اسلام باشد پرچم گمراهی و ضلالت است به نام هر قومیتی که باشد.

حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: انسان ها باید ابتدا قرار گرفتن در جبهه حق و باطل را مشخص کنند و آن چه دنیا استکبار در آن قرار دارد و به دنبال آن است را نیز به خوبی بشناسند.

وی ادامه داد: شهدا به عنوان پرچم هدایت هستند و به خاطر امنیت مردم جان خود را دادند و در مقابل تروریست ها کوتاه نیامدند و شهیدان حادثه اخیر راسک و چابهار از افراد بومی منطقه چون شهید بامری و عبداللهی بودند که بدوم هیچ ترسی در مقابل دشمنان ایستادند و جان خود را فدای امنیت کردند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: یک تکلیفی که اکنون بر عهده ما است باید توطئه های دشمن را بشناسیم و برایمان روشن شود و برای دیگران روشنگری کنیم به این وسیله کمک کردیم که دشمن به جایی نرسد.

در ادامه مراسم سردار اسکندر دانشمندی، فرمانده قرارگاه شهید معمار شهرستان ایرانشهر بیان کرد: در این شب عزیز میهمان سفره شهدا هستیم و جهت بزرگداشت یاد و عظمت شهدای حادثه اخیر راسک و چابهار دور هم گرد آمده ایم و ما انسان ها در همه لحظات مان در حال تلاش و مجاهدت و آزمون و آزمایش توسط پروردگار عالم هستیم.

وی افزود: این دنیا و زمین یک فضا و میدان حیات برای بشر بوده تا در این فاصله کوتاه زمانی نه چندان بلند بسته به توفیقی که خداوند متعال به ما دارد بتوانیم با عمل، بیان، زبان و تشخیص خودمان در هر جایی آینده با عظمت خودمان را مکان و موقعیتش را انتخاب و پروردگار عالم در این حسناتی که به توفیق خودش جمع می‌کنیم بیفزاید.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز بشر در موقعیتی قرار گرفته که تکلیف خود را می‌تواند با انتخاب جبهه حق و باطل مشخص کند.

وی اضافه کرد: دنیا استکبار با ابزاری که در اختیار دارد فضا را در بیشتر نقاط تیره و تار جلوه می‌داد اما امروز ما در عالم این دو پرچم و خاکریز و جبهه حق و باطل را برجسته تر از هر زمانی مشاهده می‌کنیم.

سردار دانشمندی عنوان کرد: در شرایط کنونی شجاعت و اخلاص و میدان داری را توسط جبهه مقاومت و مظلومین فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیست مشاهده می‌کنیم که با تمام وجود به میدان آمدند.

وی تصریح کرد: امروز کسی نمی‌تواند ادعا کند که ظلم و ستم را نمی‌تواند ببیند و هر کجا استکبار جهانی علیه جبهه حق و ملت مسلمان قد برافراشته و توطئه کرده و آتش افروخته این تهدیدات به فضل الهی توسط امام راحل تبدیل به فرصت شد و در واقع جنگ برای ما تبدیل به فرصت قدرتی شد که اکنون در راستای قدرت حرف اول را در دنیا بزنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: اکنون حزب الله قدرتمندترین بازوان جبهه مقاومت بوده که امان اسرائیل عامل را بریده است و عالم و دنیا در دو نقطه سرنوشت ساز مهم قرار گرفتند و اگر در چابهار و جنوب استان امروز شاهد هستیم گروهی و یا مجموعه‌ای با مدیریت مستقیم استکبار جهانی مردمی که در حال زندگی الهی و معنوی در ماه مهمانی خدا در ایام شب های قدر هستند به خاک و خون بکشانند و برادران ما را به شهادت برسانند که این اقدام در مقابل اقدامات بسیار موثر و قدرتمندی است که جبهه مقاومت در مقابل زمین اشغال شده توسط صیهونیست ها انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: پرچم استکبار جهانی برای نفوذ در کشورهای اسلامی و از هم گسیختن منطقه به زودی بر زمین می‌خورد و نوع مقابله و مبارزه ما با غرب از جنس مبارزه با عصمت و طهارت الهی و به کمال رساندن و بصیرت افزایی بوده همین کاری که جبهه مقاومت در فلسطین انجام می‌دهد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *