يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰
۰
نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان بمپور:

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است

نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان بمپور گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه عمومی است.
شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است
رستم بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده با عنایت به‌پیش رو بودن انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سعی کردم گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب را درباره وظیفه مردم در انتخابات و حضور آنها در انتخابات خدمت شما عرض کنم.
 
 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: حضور پرشور و بانشاط شرکت در انتخابات یک عمل صالح است و این عمل صالح را باید با شوق و به وقت انجام داد.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: بسیاری از کارها است که زمان انجام آنها در یک برهه خاص است و اگر زمان آنها بگذرد نمی‌توانیم در آن برنامه شرکت کنیم و افراد دیگری هم نماینده را برای ما انتخاب می‌کنند.
 
 وی اضافه کرد: ۱۱ اسفند از آن روزهایی است که اگر ما در این روز مشارکت کردیم حق انتخاب داریم و اگر آن روز بگذرد دیگر ما حق انتخابی نداریم و دیگران برای ما انتخاب می‌کنند.
 
 حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه عمومی است.
 
 وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: سعی بنده بر این ست که به مردم عرض کنم حضورشان در انتخابات مهم است، تصریح کرد: این تصدیق و تایید مستحکم‌تر کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و حضور شما باعث عصبانیت دشمن است و این کار حتماً سبب عصبانی شدن دشمن می‌شود. 
 
 این مسئول ادامه داد: در حقیقت این وظیفه شرعی ما است که حضور حداکثری در زمینه مشارکت مردم داشته باشیم. 
 
 وی با اشاره به انتخاب اصلح، عنوان کرد: در انتخابات سعی شود صالح‌ترین فرد را انتخاب کنید نه قوم و فامیل و همشهری و هم روستایی را بلکه کسی که صالح و وارد باشد باید اداره امورات را به دست بگیرد. 
 
 وی با اشاره به پرهیز از کدورت بیجا، اظهار کرد: به‌هرحال چند تا نماینده و کاندید هستند چه‌بسا باعث کدورت‌های طرف‌داران این‌ها می‌شود که در این راستا رهبری فرمودند: از کدورت بیجا جلوگیری کنند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431282