سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵
۰
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

افزایش ۵۸ درصدی جابه‌جایی کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ماهه سال جاری ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده است.
افزایش ۵۸ درصدی جابه‌جایی کالا در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری بیان کرد: ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا در قالب ۳۵۶ هزار و ۲۵۰ سفر باری از این استان به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را داشته است.

وی افزود: از این مجموع در این مدت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۴۴ تن درون‌استانی و ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۳۰ تن برون‌استانی بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل است، تصریح کرد: عمده کالاهای جابه‌جا شده طی این مدت شامل سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه پایانه عمومی حمل‌ونقل کالا، ۷۴ شرکت حمل‌ونقل کالا، بیش از ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

باقری خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به‌منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 431254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *