سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹
۰
یادداشت؛

پاسداران مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

امروز به برکت حضور سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران یک کشور مقتدر و قدرتمند در تمامی عرصه‌ها در دنیا مطرح است.
پاسداران مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون»، سوم شعبان روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار اسلام امام حسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است، در واقع پاسداری سیدالشهدا از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و زنده نگه‌داشتن دین و سنت رسول‌الله از اهداف بزرگ قیام این امام بزرگوار بود.

امام حسین یک الگوی برجسته برای پاسداران است که از دوران جنگ تحمیلی و تا کنون با تاسی از امام شهیدان در راه حفظ آرمان‌های اسلام جان‌فشانی و ایثار کردند.

پاسداران مرزداران و غیور مردان حافظ امنیت اسلام و کشور هستند و در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب باتوجه‌به هجمه‌های سنگینی که از سوی دشمنان بر کشور ما سرازیر شد این سبزپوشان دلیرمرد سپاه بودند که همیشه با جان‌ودل در برابر هجمه‌های سنگین دشمن سینه سپر کردند.

از مقابله با داعش در سوریه و لبنان تا سازندگی و کمک به محرومین در دورافتاده‌ترین نقاط کشور در همه‌جا حضور پر رنگ و اثرگذار پاسداران در خط مقدم میدان‌دیده می‌شود.

سبزپوشان انقلاب اسلامی مردان بی‌ادعا و ازخودگذشته‌ای هستند که نه‌تنها در عرصه جنگ نظامی بلکه امروز در تمامی عرصه‌های، فرهنگی، سازندگی، جهاد خدمت و هوا و فضا در کشور در صدر ایستاده‌اند و با چشمان بیدار و هوشیار خود همیشه حافظ امنیت کشور و اسلام بوده‌اند.

امروز قدرت و توان نظامی و معنوی سپاه خواب را از دشمنان و استکبار جهانی گرفته و حتی به آنان اجازه فکر تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را نمی‌دهد.

امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج خود و در بالاترین قله‌ها ایستاده است و در تمامی عرصه‌ها به خودکفایی رسیده و این امر که برای دشمنان خوشایند نیست، از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا به ایران اسلامی ضربه وارد کنند؛ اما فرزندان سبزپوش ایران با مقاومت و ایستادگی جانانه خود با نثار جان خود تا کنون اجازه رسیدن دشمن به اهدافش را نداده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه سال جاری در دیدار شرکت‌کنندگان بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیدایش، رشد و بالندگی و بحران‌شکنی و عملکرد سپاه را در ابعاد نظامی، مردمی، خدماتی و سازندگی، منحصربه‌فرد و افتخارآمیز خواندند.

ایشان در این دیدار عملکرد سپاه را هم جذاب و چندوجهی خواندند و مواجهه پیروز با بحران‌ها را یکی از وجوه مستمر عملکردی این نهاد دانستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عملکرد سپاه در مسئله سازندگی و امور زیربنایی را هم افتخارآفرین، درخشان و در ابعادی بی‌نظیر ارزیابی کردند و فرمودند: پاسداران انقلاب در خدمات عمومی، رفع محرومیت‌ها، بلایای طبیعی و حوادثی نظیر کرونا با همه توان در خدمت مردم بوده‌اند.

همان‌طور که در صحبت‌های رهبر انقلاب بیان شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای بود که در دوران کرونا در خط مقدم کمک و خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی بودند و در آن بازده ای که کسی جرئت نزدیک‌شدن به بیمار کرونایی را نداشت این پاسداران و بسیجیان جهادی بودند که جان خود را کف دست نهادند و وارد میدان و عرصه شدند و با تولید واکسن‌های داخلی به مهار این بیماری رفتند.

امروز نیز در عرصه جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیش‌قدم در میدان است و با حضور فعال و آگاهانه در بستر فضای مجازی به دنبال خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در این بستر است و تا کنون با سخت انواع نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای قوی به مقابله با ترفندهای دشمن که به دنبال ضربه‌زدن به کانون خانواده‌ها و پایه‌های انقلاب است رفته است.

در هر کجا که نیاز به خدمت‌رسانی است همیشه سپاه پیش‌قدم بوده است و امروز اگر ایران اسلامی در اوج قله‌های قدرت و افتخار ایستاده است به برکت تلاش، ایثار و از خودگذشتگی پاسداران انقلاب اسلامی است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ابرقدرت در دنیا مطرح هست که نامش لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد و هر جا که نام سپاه و پاسدار گرفته می‌شود دشمن از شدت ترس بر خود می‌لرزد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdk50f9yt09f6.2a2y.html
 
کد مطلب: 431251