شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۰۶
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:  

عملیات احداث مرکز دیالیز ایرانشهر پس از وقفه ۴ساله آغاز می‌شود   

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اجرای پروژه ساخت بزرگ‌ترین مرکز دیالیز جنوب شرق کشور در این شهرستان عملیاتی می‌شود.
عملیات احداث مرکز دیالیز ایرانشهر پس از وقفه ۴ساله آغاز می‌شود    
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛ صالح الدین بویا از آغاز مجدد عملیات احداث مرکز دیالیز ایرانشهر پس از وقفه ۴ساله خبر داد و بیان کرد: به همت خیرین عزیز و نیک‌اندیش گروه خیریه دستان، عملیات احداث بخش دیالیز بیمارستان ایران ایرانشهر به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دیالیز جنوب شرق کشور پس از وقفه‌ای چهارساله، مجدداً آغاز به کار خواهد کرد.
 
 وی افزود: متأسفانه به علت پاره‌ای از مشکلات پیش‌بینی‌نشده، عملیات ساخت این مرکز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دانشگاه با وقفه‌ای چهارساله مواجه شد که باتوجه‌به نیاز بیماران و پس از هماهنگی‌های صورت‌گرفته، اجرای مجدد این پروژه به‌زودی عملیاتی خواهد شد.
 
 این مسئول ادامه داد: این پروژه بزرگ‌ترین مرکز دیالیز جنوب شرق کشور خواهد بود و پس از بهره‌برداری می‌تواند کلیه نیازهای بیماران دیالیزی شهرستان ایرانشهر و مناطق اطراف را پوشش دهد.
 
 بویا اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به‌عنوان دانشگاهی نوپا در محروم‌ترین نقطهٔ کشور فعالیت می‌کند، اما بهترین هدف ما کاهش نیاز مردم منطقه به مسافرت‌های درمانی به شهرستان‌های همجوار بوده و امیدواریم با به‌ثمررسیدن پروژه‌های در دست احداث و همچنین روند روبه‌رشد خدمات‌رسانی در حوزه سلامت بتوانیم در کمترین زمان ممکن به این مهم دست پیدا کنیم.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *