شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲
۰
امام‌جمعه زابل:

یمن بااراده قوی برنده میدان نبرد است

امام‌جمعه زابل گفت: یمن بااراده قوی قطعاً برنده میدان نبرد است و آمریکایی‌ها حریف یمن نخواهند شد.
یمن بااراده قوی برنده میدان نبرد است
 به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: در آستانه صدمین روز از انقلاب باشکوه الاقصی هستیم آرایش جنگی در حال تغییر است ازیک‌طرف صهیونیست به اهدافش نرسید و دست به دامان هر کسی می‌شود تا از باتلاق فلسطین رها شود و می‌خواهند جغرافیای نبرد را در داخل قلمروی جمهوری اسلامی بکشند آنچه در راسک و کرمان اتفاق افتاد در واقع بخشی از همین توطئه رژیم صهیونیستی است.

 وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی مظلوم و مقتدر ما بیدارند سطح امنیتی خوبی داریم و اوضاع بهتر از گذشته خواهد شد البته دشمن به دنبال ایجاد حس ناامنی به هر طریقی که ممکن است هستند؛ اما مطمئن باشید که در کشور امام زمانی آنها نخواهند توانست به اهدافشان برسند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی تأکید کرد: باتوجه‌به ایجاد آرایش جدید جنگی که سحرگاه امروز در یمن را دیدیم که نیروهای امریکا و انگلیس نقاطی را در یمن تجاوز و با موشک‌باران حمله کردند و تجاوز رسمی به کشور یمن را آغاز کردند اما ۷ دقیقه بعد یمنی‌ها آنها را با موشک‌های بالستیک و کروز پاسخی محکم دادند.

 وی تصریح کرد: یمن محکم ایستاده و پایش را روی حلقوم صهیونیست گذاشته است متأسف هستیم که برای کشورهای اسلامی در بحرین که کمک می‌کنند به استکبار تعجب و تأسف حاکمان به‌ظاهر اسلامی است اینها بردگانی هستند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت اعتقاد ندارند.

 وی افزود: آن نقشه‌ای که امروز در حال تکوین و در صحنه نبرد خودش را روشن می‌کند ای‌بسا همان چیزی است که قرن‌های پیش توسط اولیای کامل الهی گفته شد که از پشت این غبار خورشید طالع قدسی شمس عالمتاب حضرت حجت (عج) طلوع خواهد کرد.

 امام‌جمعه زابل تصریح کرد: یمن و فلسطین امروز ثابت کرد که موشک و اراده در جنگ بین اراده این اراده قوی مؤمنین است که برنده میدان است و این همان است که اسرائیل باآن‌همه حمله حرف مردم فلسطین نشد و آمریکا هم قطعاً حریف مردم یمن نخواهد شد.
 
 وی ادامه داد: از نیروی دریایی ارتش پر افتخار بابت توقیف نفتکش دزد دولت تروریست آمریکا تشکر می‌کنیم نفت ما را دزدیدند و به امریکا بردند همان نفتکش با پرچم دیگر در آب‌های خلیج‌فارس آمد و توقیف شد این اقتدار و عظمت و شوکت است آن آمریکایی که با تلفت حکومت جابه‌جا می‌کرد امروز این‌گونه نفت و نفتکش را توقیف می‌کند این اثر خون شهداست که این‌گونه جواب می‌دهد.

 امام‌جمعه زابل افزود: چشم دنیا روشن به شیربچه‌های امیرالمؤمنین که جانانه اژدهای صهیونیست را به‌زانو درآوردند، این نشان می‌دهد دنیا در آستانه پذیرایی از حجت خداست.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *