سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۸
۰
رئیس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

آسفالت ۹ هزار مترمربع از معابر زهک با اختصاص قیر رایگان

رئیس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۰۰ تن قیر رایگان از سال گذشته تاکنون به شهرداری زهک جهت آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اختصاص یافت.
آسفالت ۹ هزار مترمربع از معابر زهک با اختصاص قیر رایگان
به گزارش پهره سهیلا رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: یکی از مشکلات بافت‌های فرسوده، وجود معابر خاکی و به‌تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق است؛ لذا در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه‌ای دراین‌خصوص به‌عمل‌آمده است.

وی ادامه داد: در این راستا حدود ۱۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرستان زهک برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت که منجر به آسفالت سه معبر اصلی این شهر در محدوده بافت فرسوده با تراکم جمعیت بالا به مساحت ۹ هزار مترمربع شد.

رئیس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این تخصیص در جهت بالابردن شاخص‌های توسعه کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله‌های مورد هدف بازآفرینی شهری برنامه‌ریزی شده و شهرداری‌ها موظف‌اند سهمیه قیر را صرف معابر خاکی کنند.

رضایی با اشاره به استعلام از شهرداری‌ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی بافت فرسوده، افزود: پس از بارگذاری قرارداد و نقشه‌های معابر در سامانه سبا، دریافت تأییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت‌نامه از سوی شهرداری‌ها، حواله قیر به نام شه داروها صادر می‌شود که در این زمینه محدوده‌های بافت فرسوده و سکونتگاه دارای اهمیت است.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdciwqaz3t1aq52.cbct.html
 
کد مطلب: 431096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *