شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۷
۰
در ادامه محکومیت حادثه تروریستی کرمان؛

حادثه تروریستی کرمان موجب دلبستگی بیشتر مردم به مکتب سلیمانی شد

در ادامه محکومیت‌های حادثه تروریستی کرمان جمعی دیگر از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با محکومیت این واقعه تروریستی گفتند: این حادثه تروریستی موجب شد تا مردم دشمنان خود را به خوبی بشناسند.
حادثه تروریستی کرمان موجب دلبستگی بیشتر مردم به مکتب سلیمانی شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون» در ادامه محکومیت‌های حادثه تروریستی کرمان جمعی دیگر از علمای اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با حادثه را مجکوم و خواستار برخورد جدی با عوامل این جنایت شدند.

مولوی سید محمد درتکیده، از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: دشمنان اسلام در جبهه‌های مختلف مثل غزه و فلسطین و یمن ضربات شدیدی از سمت مجاهدین اسلام متحمل می‌شوند که این موجب عصبانیت آنها شده است و توانایی رویارویی مستقیم با آنها را ندارند؛ لذا مانند یک شغال یا راسو به‌صورت مخفیانه یا مستقیم دست به چنین جنایاتی می‌زنند و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را به شهادت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه دشمن ترسیده و عصبانی شده است، تصریح کرد: دشمن چون قدرت رودررویی با نیروهای نظامی را ندارد این‌گونه عصبانیت خود را خالی می‌کند؛ مانند شغال ترسو اقدام به شهادت بی‌گناه می‌کند، اگر شغال را به دام بیندازیم به هر چیزی چنگ می‌زند، اینها نیز همین‌گونه‌اند.

درتکیده با اشاره به اینکه وقتی که مسلمانان می‌بینند دشمنان برای ضربه‌زدن به آنها اقدام می‌کنند با آگاهی و غیرت بیشتری به اتحاد خود ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم و مسلمانان در این شرایط از هم جدا نشده اند؛ بلکه بیش‌ از پیش با یکدیگر یکدل و همدل شده اند.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه حملات تروریستی در اسلام و در تمام ادیان پذیرفته نیست، اظهار کرد: کسانی که به نام اسلام حملات تروریستی انجام می‌دهند مسلماً مسلمان نیستند؛ چون به حدیث پیامبر توجه ندارند و قرآن می‌فرماید هر کسی مؤمنی را خودخواهانه به عدل بکشد جزای او در جهنم است.

جنایات تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند

مولوی محمدعثمان حرمک‌زایی، امام جماعت اهل سنت روستای تپه دز زابل در گفتگو با اوشیدا بیان کرد: بنده این واقعۀ تروریستی را به‌شدت محکوم نموده، برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

وی افزود: شهادت هنر مردان خداست، آنانی که منافع سیاسی و پلیدشان با به‌شهادت‌رساندن انسان‌های بی‌گناه تأمین می‌شود خوی ددمنشانه خود را نشان دادند بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

حرمک‌زایی ادامه داد: امروزه در مرحله‌ای از تاریخ قرار داریم که اتفاقات گوناگونی در حال رخ دادن است که ما را به آخرالزمان نزدیک می‌گرداند، و ملت‌ها و مردم به طرق گوناگونی آزمایش می‌شوند و ملت ایران با شهادت و رشادت آزمایش می‌شود تا راه کامیابی و نزدیک‌شدن به الله را پیدا کند، و بعضی از ملت‌ها را هم به قهر گمراهی هدایت می‌کند مثل رژیم منحوس اسرائیل که تمام جنایت بشریت زیر سر این حکومت پلید است، حادثه تروریستی کرمان یکی از جنایت‌های آشکار این رژیم است،

این عالم اهل سنت تصریح کرد: خداوند نابودی این غده سرطانی را هر چه زودتر توسط مجاهدین راه الله نزدیک بگرداند، بدون شک چنین حرکات مذبوحانه و شرورانه درحق مردم بی‌پناه نمی‌تواند در اراده این ملت برای نابودی آمریکا و رژیم اسرائیل خللی وارد کند؛ بلکه انسجام و همراهی بیشتر به وجود خواهد آمد. ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری این جنایت فجیع را به‌دوراز انسانیت می‌دانیم و از مقامات کشوری خواستاریم جنایت‌کاران را به سزای اعمالشان برساند تا عبرتی شود برای دیگر دشمنان جنایت‌کار انقلاب اسلامی ایران.

مولوی حرمکزایی تأکید کرد: بدون تردید چنین حرکت‌های شقاوت‌آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدار و ناامیدی از مقابله رودررو با فرزندان غیور ملت ایران است.

این حادثه تروریستی وحدت مردم را بیشتر کرد

مولوی اقبال رسولی از علمای اهل سنت چابهار در گفتگو با چابهاران با محکومیت حادثه تروریستی کرمان با اشاره به اینکه حملات تروریستی در ایران از خارج مرزها هدایت می‌شوند، بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا مردم را علیه نظام تحریک کنند؛ آن هم نظامی که خود مردم، آن را به روی کار آورده‌اند.

وی تصریح کرد: ان شاء الله از طریق سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) پیگیری شود و عاملین این جنایات مشخص شوند و کلیه جنایات کاران به سزای اعمال خود برسند.

مولوی اقبال رسولی ادامه داد: دشمنان اسلام افراد منافق را برای رخنه بین مردم می‌فرستند درصورتی‌که کور خواندند، انسجامی که بین مردم و نظام وجود دارد و آن تعهدی که با حضرت رهبری بستند نابود نخواهد شد و دشمنان حتماً به سزای اعمال خود خواهند رسید.

این عالم اهل‌سنت با اشاره به این که این اقدام تروریستی غیرانسانی است، خاطرنشان کرد: علمای اهل‌سنت به‌شدت این جنایات را در کل کشور محکوم کرده اند و محکوم می‌کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgt39qyak93w4.rpra.html
 
کد مطلب: 431063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *