شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۳۱
۰
امام‌جمعه ملبورن استرالیا:

حادثه تروریستی کرمان نشان از شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی است

امام‌جمعه ملبورن استرالیا گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نتیجه شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی در برابر پیروزی‌های دلیرانه جبهه مقاومت در منطقه است.
حادثه تروریستی کرمان نشان از شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی است
به گزارش پایگاه خبری پهره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشفاق وحیدی با تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: ضمن همبستگی با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران حادثه تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان را محکوم می‌کنم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحیدی افزود: پیروزی‌های دلیرانه جبهه مقاومت در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه شکست خفت‌بار رژیم اشغالگر اسرائیل در برابر عملیات طوفان الاقصی برای قدرت‌های استکباری و تروریست‌های دست‌پرورده آنان قابل‌تحمل نیست و نتیجه آن انجام چنین حملات وحشیانه و شنیع علیه ملت شهیدپرور ایران است. 

 امام‌جمعه ملبورن گفت: قطعاً جمهوری اسلامی ایران به آمران و عاملان جنایت تروریستی در کرمان پاسخ پشیمان‌کننده‌ای خواهد داد.

 وی تأکید کرد: ایران به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تاسی از مکتب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پیروز میدان جنگ علیه تروریسم است و حوادثی همچون انفجار، ترور و خشونت هرگز عزم راسخ ملت و دولت ایران را تضعیف نخواهد کرد.
 
 نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا با سرزنش سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و رویکرد دوگانه غرب در خصوص تروریسم، گفت: سازمان ملل باید حامیان جریان تکفیر و عناصر تروریستی را پاسخگو کند.

 وی تصریح کرد: دشمن به خیال باطل خودش تصور می‌کند ملت ایران از شهادت می‌ترسد درحالی‌که مردم ایران پیروان اباعبدالله الحسین از شهادت ترس و هراسی ندارند و برای شهادت دعا می‌کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحیدی ادامه داد: حادثه هولناک تروریستی کرمان نشان داد شهید سلیمانی زنده‌تر از قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است و آنان قادر نخواهند بود شکست‌هایی که از اسطوره مقاومت و قهرمان ملت ایران متحمل شده‌اند را جبران کنند؛ بی‌تردید خون‌های پاک شهدای جوار مزار حاج‌قاسم عزیز، انرژی جدیدی بر کالبد مکتب سلیمانی و ارادتمندان شهید قدس تزریق و آنان را برای مجازات قطعی و عادلانه جنایت‌کاران مصمم‌تر کرده است.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *