سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۷:۰۱
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید عبدالواحد ریگی با ولایت‌مداری مسیری ماندگار را سپری کرد

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی با ویژگی و شاخصه ولایت‌مداری توانست مسیر ماندگاری را سپری کند.
شهید عبدالواحد ریگی با ولایت‌مداری مسیری ماندگار را سپری کرد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از تفتان ما، سردار پرویز آبسالان در نخستین مراسم بزرگداشت و سالگرد شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی بیان کرد: شهید مولوی ریگی، شخصیتی باتقوا، اهل علم و فضل، مردم‌داری، خیرخواهی، نجابت، صلح و صفا بود و با ویژگی و شاخصه ولایت‌مداری توانست مسیری را سپری کند که ماندگاری، زندگی و حیات جاودانه به دنبال داشت.
 
وی افزود: نقش علما، بزرگان و معتمدان، نخبگان و چهره‌های دلسوز و تأثیرگذار در تقویت وحدت و همگرایی در جامعه نقش مهمی دارند.
 
آبسالان ضمن تأکید بر بصیرت دینی و سیاسی مردم، عنوان کرد: دشمن‌شناسی مهم‌ترین بحث برای ازبین‌بردن توطئه‌های دشمن است، چرا که هر کجا حرف از تفرقه باشد بدانید حرف، حرف دشمن و هدف وحدت مسلمین است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: راه نجات از توطئه‌های دشمن تاسی از منویات رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و دشمن‌شناسی به‌موقع است.

 

مولوی شهید عبدالواحد ریگی شخصیت تأثیرگذار وحدت و حل منازعات بود
صاحب گل صالحی، فرماندار خاش نیز در این مراسم افزود: مولوی شهید عبدالواحد ریگی شخصیت تأثیرگذار در وحدت، حل‌وفصل منازعات و اختلافات، عالمی وارسته، خیرخواه، دلسوز و مردمی بودند و وفاداری خود را به اسلام و ارزش‌های اسلامی، نظام، انقلاب و رهبری نشان داد.
 
وی افزود: هدف مهم از برپایی یادواره‌های شهدا در حقیقت انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استمرار راه شهدا و ادامه‌دادن راه مجاهدان، ایستادگی در مسیر حق و عدالت، مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان است.
 
فرماندار خاش اظهار کرد: دشمنان اسلام در ۴۴ سال اخیر به شکست‌های خود اغراق کرده و ایران به دنیا نشان داده در حال درگیری با آمریکا و ابرقدرت‌های جهان می‌تواند در منطقه قدرتی مهم و تأثیرگذار و الگویی برجسته در مبارزه با مستکبران باشد.
 
وی افزود: نظام اسلامی ایران مردم بنیان بوده، امسال نیز ۱۱ اسفندماه شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و در این انتخابات اقتدار، مشروعیت و جلوه‌های مردم‌سالاری دینی نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.
 
امام‌جمعه خاش نیز گفت: دشمنان اسلام و کشور برای درهم شکستن وحدت، همگرایی، همبستگی، یکپارچگی و انسجام ملی برنامه دارند و در یک سال اخیر به‌شدت تلاش کردند تا میان ملت بزرگ ایران و مسئولان اختلاف بیندازند، اما بابصیرت، آگاهی مردم، روشنگری‌های مقام معظم رهبری و مسئولان نظام در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.
 
حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان اظهار کرد: دشمنان اسلام از اقتدار، عظمت و ابهت نظام اسلامی ایران در هراس بوده و با ترفندهای مختلف خواهان تضعیف جایگاه ایران در حل معادلات جهانی و منطقه‌ای هستند.
 
وی ادامه داد: طوفان الاقصی به دنیا نشان داد که رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است و غاصبان قدس در افزون بر دو ماه اخیر با حمایت‌های آمریکا و غرب حمله به زنان و کودکان را برای خود موفقیت فرض کرده‌اند، بنابراین دنیا خواهان پایان‌دادن به ظلم، تجاوزگری و کودک کشی صهیونیست‌ها در غزه و مناطق فلسطینی‌نشین است.
 
احمد مالدار، فرمانده سپاه خاش نیز گفت: خدمات برجسته شهید مولوی عبدالواحد ریگی که منش خدمات علمی، دانش، صلح، وحدت و خیرخواهی در جامعه بوده در سطح منطقه و استان برجسته است.
 
گفتنی است؛ مولوی عبدالواحد ریگی امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان ۱۷ آذر پارسال به شهادت رسید.
 
انتهای خبر/ 
 
کد مطلب: 430986
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *