دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۳
۰
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

اطلاع‌رسانی نیازها و خدمات حوزه سلامت سبب جذب خیران می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع‌رسانی نیازمندی‌ها و خدمات صورت‌گرفته در حوزه سلامت سبب جذب بیشتر خیران و عامل امیدآفرینی در سطح جامعه خواهد بود.
اطلاع‌رسانی نیازها و خدمات حوزه سلامت سبب جذب خیران می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور ضمن قدردانی از خدمات صورت‌گرفته توسط این مجموعه بیان کرد: ارائه خدمات مجمع خیرین سلامت باید بر اساس آمایش نیازهای استان و بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان صورت گیرد.

امام‌جمعه زاهدان افزود: طبیعتاً این نیازها در دو سطح است ابتدا گسترش خدمات از جمله ساخت بیمارستان، درمانگاه و خانه‌های بهداشت در مناطق محروم و سطح دیگر تهیه امکانات و تجهیزات تخصصی پزشکی ازاین‌جهت که مردم استان جهت دریافت خدمات تخصصی مجبور به حضور در سایر استان‌های هم‌جوار هستند.

محامی تصریح کرد: از طرف دیگر رشد خدمات درمانی و تجهیز به دستگاه‌های تخصصی پزشکی برای ما و کشورهای همسایه نفع غیرمستقیم دارد و می‌توان در حوزه توریست درمانی هم از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد: در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان افرادی هستند که از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشند و محرومیت و نیازمندی‌های مردم باید برای این افراد بیان شود تا بتوان از کمک‌های خیرخواهانه آن‌ها در این جهت بهره برد.

امام‌جمعه زاهدان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به مخاطب‌های مختلف آثار متفاوتی دارد و باید نیازها و خدمات صورت‌گرفته همواره بیان شود چرا که اطلاع از نیازمندی‌ها سبب جذب بیشتر خیران و بیان خدمات عامل امیدآفرینی در سطح جامعه خواهد بود ازاین‌جهت که دشمن همواره در صدد ناامید کردن مردم است.

وی گفت: جهت اطلاع‌رسانی باید از ابزارهای مختلف بهره‌گیری کنید که یک‌جهت رسانه ملی و جهت دیگر حضور شما در مجامع مختلف از جمله نمازهای جمعه شیعه و اهل‌سنت است و باید در حوزه فرهنگ‌سازی، جذب امکانات و امیدآفرینی کار و تلاش شود.

همچنین در ابتدای این دیدار سید محمد طباطبایی معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط مجمع خیرین سلامت کشور در سیستان و بلوچستان عنوان داشت: ساخت ۴۳ مرکز بهداشتی و درمانی، ساخت بیمارستان سل زابل با هزینه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و ساخت بیمارستان دیالیز با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال از شاخص‌ترین پروژه‌های مجمع خیرین سلامت کشور در استان سیستان و بلوچستان بوده است.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 430982
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *