دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

وحدت شیعه وسنی فتنه دشمن را در سیستان و بلوچستان خنثی کرد

فرمانده سپاه شهرستان چابهار، گفت: مردم سیستان بلوچستان با هوشیاری و بصیرت خود توانستند فتنه‌های دشمنان را در این استان را شکست دهند.
وحدت شیعه وسنی فتنه دشمن را در سیستان و بلوچستان خنثی کرد
به گزارش پایگاه خبری پهره، خدارحم سارانی در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: تلاش جمهوری اسلامی ایران برای استقلال و روی پای خود ایستادن از جمله مهم‌ترین علت‌های دشمنی غرب با کشور ما است چرا که آنها نمی‌خواهند ما بدون وابستگی به غرب حیات سیاسی‌اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه بلوک غرب به سرفرماندهی امریکا فتنه‌های اخیر را در کشور ما برنامه‌ریزی کردند، خاطرنشان کرد: فتنه‌های اخیری که در کشور ما ایجاد شد برای به‌ثمررسیدن برخی از اهداف نظیر استحاله فرهنگی، دینی و دفاعی بوده است که مردم سریعاً متوجه این برنامه‌ریزی و نقشه شوم غرب شدند که باعث شد تا خود آنها به میدان بیایند و نقشه‌های آن‌ها را نقش‌برآب کنند.

با بیان اینکه دشمن از جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی شامل بخش‌های زیادی نظیر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی است که دشمن با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی فتنه سال گذشته را در کشور آغاز کرد که الحمدلله با هوشیاری مردم بار دیگر شکست مفتضحانه‌ای از ملت ایران خوردند.
 
خدارحم سارانی با بیان اینکه دست دشمن برای ایجاد فتنه‌انگیزی در سال‌های اخیر، خالی بوده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل آنها با استفاده از دروغ و شبهه‌افکنی به دنبال این بودند تا با ناامیدسازی جامعه مردم را از میدان کنار بگذارند تا به‌وسیله عوامل نفوذی خود نقشه‌های از قبل طراحی شده را در کشور پیاده‌سازی کنند که این مسئله هم با بیانات مقام معظم رهبری و روشنگری‌های ایشان همچنین بصیرت مردم فهیم ایران با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه نمونه‌ای از فتنه‌انگیزی‌های دشمن را در استان سیستان بلوچستان به‌وضوح دیدیم، اظهار کرد: سیستان بلوچستان یک استان بسیار مهم و راهبردی است و دشمن هم برای ازبین‌بردن ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی این استان پهناور تصمیم به ضربه‌زدن به وحدت مردم گرفت تا نقشه‌های شوم خود را این‌گونه پیاده‌سازی کند.

سارانی با اشاره به اینکه فتنه‌انگیزی غرب علیه مردم سیستان و بلوچستان هم با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: مردم فهیم اهل‌سنت و تشیع استان و خصوصاً شهرستان چابهار مانند گذشته با وحدت مثال‌زدنی خود جلوی اقدامات و فتنه‌انگیزی‌های غرب و عوامل نفوذی آن‌ها به خوبی ایستادند و تمام برنامه‌های آنها را با شکست مواجه کردند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcefn8z7jh8pvi.b9bj.html
 
کد مطلب: 430969