يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۵۳
۰
در نشست بصیرتی و روشنگری مطرح شد؛

برای رسیدن به قله‌های موفقیت باید به جوانان اعتماد کنیم

 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان نیک‌شهر گفت: به‌واسطه اعتمادکردن به جوانانی است می‌توان کشور را قله‌های رفیع موفقیت رساند.  
برای رسیدن به قله‌های موفقیت باید به جوانان اعتماد کنیم

 
 
 

 به گزارش پایگاه خبری پهره حسین نکوئی در نشست بصیرتی و روشنگری به مناسبت هفته بسیج که در مسجد جامع بخش بنت شهرستان نیک‌شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج بیان کرد: امنیت امروز را مدیون جوانان بسیجی هستیم و اگر امروز از لحاظ موشکی حرف اول را در دنیا می‌زنیم به‌واسطه اعتمادکردن به جوانانی است که توانستند کشور ما را به لحاظ موشکی به قله‌های رفیع موفقیت برسانند. 
 
 وی افزود: شاید گذشتگان ما حسرت این را بخورند که چرا در این زمان و مقطعی و در چنین مملکتی و زیر سایه چنین نظامی زندگی نکردند، باید بدانیم امروز وظیفه من و شما بسیار سنگین است، همان‌طور که خداوند این نعمت را برای ما ارزانی داشته فردای قیامت هم ما نسبت به این نعمت ولایت و ولایت‌مداری باید پاسخگو باشیم.
 
 نکوئی ادامه داد: خدا را شاکریم بابت این توفیق اگر ما بیانیه گام دوم انقلاب را یک‌بار هم مطالعه کرده باشیم در می‌یابیم که مهم‌ترین محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، جوانانی که این انقلاب را به وجود آوردند و در جنگ تحمیلی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح قرار گرفتند و افرادی که امروز افتخارات را یکی پس از دیگری رقم می‌زنند.
 
 فرمانده سپاه ناحیه نیک‌شهر تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هر جا ما با جوانان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم و جوانانی که مؤمن دانا و اهل کار هستند این جوانان را سرلوحه قرار دادند و به این وسیله ما به موفقیت می‌رسیم. 
 
 این مقام مسئول اظهار کرد: در این سال‌ها بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنها به مسائل بین‌المللی به گونه شگفت‌آمیزی ارتقا یافته که این یکی از برکات گام اول انقلاب است.
 
 وی اضافه کرد: عیار معنویت و اخلاق در فضای جامعه به گونه چشمگیری در گام اول انقلاب افزایش‌یافته و به نماد پر ابهت و باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان تبدیل شده که تنها یکی از برکات گام اول انقلاب اسلامی است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430964