سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۸
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

ارتقا سطح بهره وری طرح های بسيج کشاورزی بیش از ۷ هزار هکتار بوده است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: در واقع اجراي طرح های بسيج سازندگي موجب ارتقاء سطح بهره وري در بخش كشاورزي می‌شود.
ارتقا سطح بهره وری طرح های بسيج کشاورزی بیش از ۷ هزار هکتار بوده است




محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ایرانشهر می تواند زمینه رونق اقتصادی و اشتغال مردم منطقه را فراهم کند.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه شهرستان ایرانشهر در سال‌های فعالیتش نقش مهمی در محرومیت زدایی و آبادانی روستاها و مناطق محروم داشته است که این موارد از ارکان مهم امیدآفرینی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: در طول یکسال گذشته اقدامات خوبی در سطح شهرستان ایرانشهر در بحث کارهای جهادی و محرومیت زدایی گروه های جهادی صورت گرفته است. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: خدمات و اقداماتی که بسیجیان و گروه های جهادی در بخش کشاورزی انجام دادند بسیار ارزشمند است که در طول سال همچنان ادامه خواهد داشت. 

این مقام مسئول تصریح کرد: جهاد در بسیج سازندگی به معنی آبادانی و پیشرفت بوده و بسیج سازندگی مصداق خدمت رسانی است.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی در سامانه اطلس جهادی ۹۹ گروه ثبت شده که در ۶ ماهه گروه جهادی جدید ۱۲ گروه بوده که مجموع گروه های جهادی شهرستان ایرانشهر ۱۱۱ گروه جهادی را شامل می‌شود. 

هراتی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیج مهندسین کشاورزی ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ اقدامات خوبی انجام شده که از جمله می توان به ایجاد اشتغال با اجرای طرح همگام با کشاورز تعداد ۱۲ مورد، ارتقا و بهره‌وری محصول ذرت علوفه‌ای۶۵۰ هکتار و بازدید از واحدهای بهره وری محصولات کشاورزی تعداد ۴۵ مورد اشاره داشت. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: در واقع اجراي طرح های بسيج سازندگي موجب ارتقاء سطح بهره وري در بخش كشاورزي می‌شود. 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ ارتقا و بهره‌وری محصول گندم ۶۱۷۸ هکتار، ارتقا و بهره‌وری محصول جو ۶۶۴ هکتار، ارتقا و بهره‌وری محصول ذرت دانه‌ای ۱۷۱ هکتار، ارتقا و بهره‌وری محصول پنبه ۱۱۵ هکتار، ارتقا و بهره‌وری محصول کلزا ۵۷ هکتار توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان ایرانشهر بوده است. 

وی با بیان اینکه هدف بسیج سازندگی، تزریق امیدآفرینی در جامعه بوده، تصریح کرد: خدمت به مردم توفیقی بوده که نصیب شما خدمتگزاران شده و نیاز است از تمام قوا و ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

هراتی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی، بخش کشاورزی است، اظهار کرد: بسیج سازندگی در تمام عرصه‌های کشاورزی نقش خود را ایفا می‌کند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430961
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *