سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۱۲
۰
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر:

محروميت زدایی همیشه اولویت مهم ما برای مردم ایرانشهر است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: محروميت زدایی همیشه اولویت مهم ما برای این منطقه و مردم بوده است که همواره با پشتیبانی و حمایت از مردم و ایجاد شرایط کارآفرینی به دنبال آن بودیم.
محروميت زدایی همیشه اولویت مهم ما برای مردم ایرانشهر است
 
 
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مهرداد جهاندیده در نشست با معاون حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور که به همراه مدیرکل حقوقی کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد استان به ایرانشهر سفرکرده بود، بیان کرد: مهم‌ترین برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش در جهت شناخت انواع محروميت، رنج و كمبود، نارسايى مادى و معنوى این منطقه با وجود همه مشکلات است به‌ویژه که رهبر معظم انقلاب نگاه خاصی به سیستان و بلوچستان دارند و در دیدار اخیر خود تأکید ویژه برای حل مشکلات و رفع محرومیت مردم داشتند.

وی افزود: خدمات شایانی در چند سال اخیر در سیستان و بلوچستان ارائه شده که می‌توان به تحویل جهیزیه به زوج‌های جوان، برگزاری کلاس‌های مهارتی و پرداخت وام برای اشتغال‌زایی، اعطای وام‌های مختلف در حوزه مسکن، تحصیلی، ازدواج و درمان اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اشتغال‌زایی و کارآفرینی، ساخت و ترمیم مسکن، پیگیری مشکلات درمانی از جمله نیازهای مهم شهرستان ایرانشهر برای مددجویان کمیته امداد است که تلاش ما افزایش اعتبار در نیمه دوم سال و حمایت همه‌جانبه است.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی همیشه اولویت مهم ما برای این منطقه و مردم بوده است که همواره با پشتیبانی و حمایت از مردم و ایجاد شرایط کارآفرینی به دنبال آن بودیم.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *