يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۵۳
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی:

سرنگونی شیطان بزرگ در آمریکا به زودی محقق می‌شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آتش در خیمه استکبار، استبداد و شیطان بزرگ آمریکا افتاده است و این پایان سیطره مستکبرین در این منطقه و محو کامل رژیم غاصب صهیونیسم خواهد بود.
سرنگونی شیطان بزرگ در آمریکا به زودی محقق می‌شود
حجت اله صادقی محسن آبادی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: یکی از مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار و بحث استکبار ستیزی است.


وی افزود: سیزدهم آبان ماه که امام رضوان الله تعالی علیه این اندیشه استکبار ستیزی را داشت و این روز را ویژه روز مبارزه با استکبار نامید.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: یکی از روزهایی که مردم مسلمان ایران همراه با سایر مردم جهان می‌توانند حمایت خودشان را از مردم مظلوم غزه فلسطین و هر جایی که مردم مورد ظلم واقع می‌شوند اعلام کنند و همچنین بحث استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار را می توانند  فریاد بزنند روز سیزدهم آبان ماه است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: در روز ۱۳ آبان شعاری که مردم می‌دادند مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم بود که در واقع یکی از مبانی انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در حقیقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این تفکر بوده و یک مبنا است و تا پایان ریشه کن شدن استکبار و استبداد ادامه دارد.

صادقی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که امروز خاصتاً در سیزدهم آبان ماه شعار مردم بود بحث حمایت از مردم مظلوم غزه فلسطین و همراه شدن مسلمانان جهان مسلمانان ایران اسلامی و مردم ولایت مدار شهرستان ایرانشهر بود که با جبهه مقاومت و حماس به نام طوفان الاقصی رقم خورد که خودش باعث خرد شدن استخوان‌های درهم پوسیده استکبار و استبداد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینید که آتش در خیمه استکبار و استبداد و شیطان بزرگ آمریکا افتاده است و بر پایان سیطره مستکبرین در این منطقه و محو کامل رژیم غاصب صهیونیسم پایانی خواهد بود.

وی گفت: در روز ۱۳ آبا مردم آمده‌اند از قضیه فلسطین و مردم مظلوم آن و همچنین مبارزه با استبداد و استکبار فریاد بزنند و به آن منزل مقصود و برافراشته شدن پرچم توحید در عالم گیتی با دستان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *