سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۲۰
۰
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

به صدا در آمدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه پسرانه آل رسول راسک

زنگ استکبار ستیزی در مدرسه پسرانه آل رسول راسک نواخته شد.
به صدا در آمدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه پسرانه آل رسول راسک





به گزارش پایگاه خبری  پهره محسن  جهانتیغ، فرمانده سپاه شهرستان راسک در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی بیان کرد: هفته بسیج دانش آموزی را به تمام دانش آموزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالروز شهادت شهید فهمیده که یکی از چهره های ماندگار دفاع مقدس بوده را گرامی می دارم.

این مقام مسئول افزود: ما باید هرساله تمام سعی خود را بر این بگذاریم که دانش آموزان با  منزلت و جایگاه بسیج آشنا بشوند.

 وی ادامه داد: شناخت بسیج  و نقش آن برای دانش آموزان از سنین پایین باید اتفاق بیافتد.

جهانتیغ اضافه کرد: از آن‌جا که این روزها بحث مقاومت مردم غزه مسئله روز جهان است ما سعی داریم در این هفته بیشتر تلاش خود را در این راستا بگذاریم تا مقاومت نوجوانان و جوانان غزه که بسیار ستودنی است را به دانش اموزان نشان بدهیم.

فرمانده سپاه شهرستان راسک عنوان کرد: شهید فهمیده نمادی برای  دانش آموزان و جوانان غزه است تا بدانند دانش آموزان ایرانی نیز روزی در مقابل ظلم دشمنان خود ایستادند و نگذاشتند وجبی از خاک این مرز و بوم کم شود و همچنین در  واقعه کربلا نیز نقش آفرینی نوجوانان و جوانان را شنیدیم و در جنگ ایران و عراق هم شاهد نقش آفرینی نو جوانان و جوانان ایرانی بودیم و دیدیم که  نوجوان و جوانان چگونه جنگ را مدیریت کردند و امروز نیز در غزه شاهد این مسئله هستیم.

وی اظهار کرد: ما طبق روال هر سال تلاش خود را می‌کنیم که راهپیمایی ۱۳آبان باشکوتر از سال های آینده انجام شود که طبق گفته های  رهبر فرزانه ایران صدرصد مردم غزه و فلسطین بر صهیونیست پیروز می شوند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430914
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *