شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹
۰
مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن:

ایمواسکو آماده تأمین آب صنایع و آشامیدنی منطقه آزاد چابهار است

مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن (ایمواسکو) با اشاره با رویکرد جدید وزیر صمت و تجربه انجام مگاپروژه‌های ملی، از آمادگی این شرکت جهت تأمین و بهره‌مندی آب صنایع و آشامیدنی منطقه و روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار خبر داد.
ایمواسکو آماده تأمین آب صنایع و آشامیدنی منطقه آزاد چابهار است

به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از سازمان منطقه آزاد چابهار، محمدحسن اسدی در دیدار با امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اجرای پنج‌خط انتقال آب خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی و شرق کشور، آمادگی این شرکت را در تأمین آب موردنیاز صنایع و آشامیدنی محدوده منطقه آزاد اعلام کرد.
 
وی بیان کرد: ایمواسکو شرکت مورد حمایت وزارت صمت و با مشارکت بخش خصوصی، در سال ۱۳۹۹ باهدف تأمین آب موردنیاز صنایع و معادن استان‌های شرقی کشور با سرمایه ثبتی معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال تأسیس شده است.
 
مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن ادامه داد: رسالت اجرای طرح نمک‌زدایی و اجرای خط چهارم طرح ملی انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را بر عهده دارد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با اشاره به بحران آب و لزوم تأمین آب جهت صنایع که بتوانند با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند افزود: ما آمادگی کامل جهت انعقاد توافقنامه همکاری را داریم و امیدواریم این اتفاق اثربخشی خوبی در تأمین آب، زمینه‌سازی ایجاد اشتغال و تولید ثروت مردم را فراهم کند.
 
امیر مقدم ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر صمت و مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این توافق‌نامه به منصه ظهور برسد.
 
وی بیان کرد: هم اکنون محدوده منطقه آزاد با مشکلات زیادی در خصوص آب آشامیدنی مواجه هست و نیاز است هر چه سریع‌تر آب مردم ساکن و مراکز تجاری و اقتصادی و تولیدی به‌صورت شبانه‌روزی تأمین شود.
  
انتهای خبر/ س
 
کد مطلب: 430892