چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۱۳
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جشنواره اسوه امسال عملکرد عمیق و هوشمندانه‌تری دارد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره اسوه امسال در حوزه‌های مختلف پایگاه‌های مقاومت بهتر عمل کردند کارها عمیق‌تر و هوشمندانه‌تر انجام شده است.
جشنواره اسوه امسال عملکرد عمیق و هوشمندانه‌تری دارد
 به گزارش پایگاه خبری پهره سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز در حاشیه بازدید از جشنواره اسوه بیان کرد: هدف و راهبرد ما در ارتباط با برگزاری این جشنواره‌ها عملیاتی‌کردن فرمان رهبر انقلاب در ارتباط با سند راهبردی ده‌ساله بسیج است.

 وی ادامه داد: برای اجرایی‌کردن فرمان رهبر انقلاب از ظرفیت‌سازمانی استفاده می‌کنیم، قریب به دو هزار و 370 پایگاه مقاومت در اقصی‌نقاط سیستان و بلوچستان داریم.

 فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر در رقابت سالم برنامه‌های مختلف خود را اجرا می‌کنند همچون سال‌های گذشته که با همراهی و همکاری بسیجیان رقم خورد امسال نیز این اتفاق در سطح حوزه‌ای مقاومت رقم خورده است.

 وی افزود: در سطح شهرستان یک پایگاه مقاومت انتخاب می‌شود، امروز شاهد برپایی نمایشگاه اسوه در سطح استان بودیم که از جمع دو هزار و ۳۷۰ پایگاه ۲۵ پایگاه از سطح شهرستان‌های مختلف راه یافتند و اتفاق بسیار مطلوبی رقم خورده است.

 شفائی تشریح کرد: تفاوتی که امسال با سال گذشته دارد در حوزه‌های مختلف هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت در عرصه‌های یازده‌گانه پایگاه‌های مقاومت بهتر عمل کردند کارها عمیق‌تر و هوشمندانه‌تر انجام می‌شود فرماندهان در سطح نواحی حوزه‌ای مقاومت و پایگاه کارهای بسیاری خوبی را انجام داده‌اند.

 وی در پایان عنوان کرد: کارها بهتر و شایسته‌تر ازاین‌بین به سطح کشور راه می‌یابند، مجموعه بسیجیان از این بستر استفاده می‌کنند و به‌نوعی متولیان استان و شهرستان‌ها نیز با حضور در این نمایشگاه از اقدامات خوب‌صورت گرفته بهره‌مند می‌شوند وبا نگاه ویژه فعالیت‌های مطلوب‌تر می‌تواند به مقام اجرا در بیاید و برای حل مشکلات استان شاهد یک گام اساسی باشیم.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdchqknzm23n-qd.tft2.html
 
کد مطلب: 430861
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *