چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رهایی گروگان‌ها و دستگیری عامل اصلی گروگان‌گیری در بمپور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت گروگان‌ها از اسارت آزاد و عامل اصلی گروگان‌گیری دستگیر شد.
رهایی گروگان‌ها و دستگیری عامل اصلی گروگان‌گیری در بمپور
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: در پی مراجعه حضوری فردی به هویت معلوم به کلانتری ۱۱ شهرستان بمپور خبر وقوع یک فقره گروگان‌گیری در محور بمپور را گزارش کرد و باتوجه‌به حساسیت موضوع؛ با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس بررسی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس سریعاً به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، کامیون‌ها در محور بمپور به سمت دلگان کنار جاده پارک و رانندگان توسط افرادی مسلح و ناشناس با تهدید سلاح ربوده شده‌اند و آدم‌ربایان طی تماس تلفنی از مالک خودروها درخواست وجه نقد به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان باانگیزه مالی اقدام به ربایش رانندگان ترانزیتی نموده‌اند که تیم رسیدگی‌کننده جهت شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز را آغاز کردند.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه گروگان‌ها را در کمتر از ۴۸ ساعت بدون هیچ‌گونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند؛ خاطرنشان کرد: دراین‌رابطه طی یک عملیات پلیسی عامل اصلی گروگان‌گیری در مخفیگاهش در شهرستان ایرانشهر دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر همدستان نیز ادامه دارد.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgyt9qtak93n4.rpra.html
 
کد مطلب: 430817