دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

توزیع لوازم‌التحریر کار بسیار ارزشمندی است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع لوازم‌التحریر کار بسیار ارزشمندی برای افرادی که می‌خواهند در سنگر علم و دانش فعال باشند.
توزیع لوازم‌التحریر کار بسیار ارزشمندی است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از زاهدنیوز، سردار پرویز آبسالان در مراسم هم‌کلاسی مهربانی بیان کرد: در این مراسم لوازم‌التحریر توزیع شد که کار بسیار ارزشمندی است در جهت دستیابی افرادی که دسترسی کافی به ابزار تحصیل ندارند ولی می‌خواهند در سنگر علم و دانش فعال باشند.
 
وی ادامه داد: بسیاری از افراد بزرگ جامعه از قشرهای کم‌برخوردار بیرون آمدند اگر کسی با زحمت به جایی برسد ارزش علم را بیشتر می‌داند مثل شهید رجایی که از طبقه محروم به سنگر ریاست‌جمهوری رسید.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان تشریح کرد: افرادی که با زحمت رشد می‌کنند درد مردم را می‌دانند در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان با این تفکر که نوکر مردم هستند باید تلاش کنند.
 
وی افزود: طبق سخنان رهبر انقلاب مسئولان باید با این نگاه که نوکر مردم هستند و برای مردم باید نوکری کنند گام بردارند این مردم هستند که همه‌کاره این نظام‌اند و باید قدر این مردم را دانست و در خدمت مردم بود.
 
سردار آبسالان تصریح کرد: اکنون مردم غزه زیر آتش اسرائیل هستند، قومی که پیامبر اسلام (ص) همواره از آن گلایه داشتند و بیان می‌کردند که هیچ قومی به‌اندازه قوم یهود مرا اذیت نکرد و هنوز این قوم به اسلام ضربه می‌زند.
 
وی مطرح کرد: اگر بعضی از افراد ادعا می‌کنند که دو قوم مسلمانان و یهود در کنار هم زندگی کنند ساده‌اندیشی است این قوم هیچگاه نخواسته است که با حسن هم‌جواری در کنار مسلمان باشد همواره مسلمان را مطیع خودخواسته است.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان مطرح کرد: هیچ مسلمانی نباید از اهداف دین خود دست بردارد و تابع دین یهود شود این عملیات پس از ۷۵ سال بی‌نظیر است زمانی شش کشور مسلمان باهم متحد شدند نتوانستند این چنین عملیات بزرگی را انجام دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی با تفکر انقلاب اسلامی انجام شد اگر امروز شاهد بمباران‌های سنگین به غزه هستیم به علت ضعف و زبونی و ذلت این رژیم است که مردم بی‌دفاع را مورد حمله قرار می‌دهند که این موضوع افتخاری ندارد.
 
سردار آبسالان اذعان کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ کودک فلسطینی در این نبرد به شهادت رسیدند اگر مسلمان هستیم برای این اتفاق باید گریه کنیم نه سخنان بیهوده بگوییم به‌عنوان مسلمان هر کجا که مظلومی مورد ستم واقع می‌شود باید مورد حمایت قرار گیرد.
 
وی در پایان بیان کرد: ۷۵ سال است که این ظلم ادامه دارد مردم ایران پشتیبان این مردم مظلوم هستند و رزمندگان فلسطینی دست برنده را دارند آنان از لحاظ نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را به هم ریختند آنان هنوز در شک این عملیات ارزشمند هستند امید داریم که این عملیات مقدمه‌ای برای نابودی کامل اسرائیل باشد.

​​​​​​مجموعه سپاه سلمان ۲۲ هزار لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است 
 
محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنس مردم در کنار مردم و برای مردم است و در هر سنگری که احساس کند سپاه به‌عنوان مدافع نظام و انقلاب باید حضور داشته باشد با تمام توان در آن عرصه حضور می‌یابد.
 
وی ادامه داد: از کارهای که هر ساله توسط مجموعه سپاه پاسداران در سطح زاهدان، استان و کشور با جدیت در حال انجام است تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزانی است که بزرگ و باکرامت هستند؛ ولی از لحاظ مالی بنیهٔ ضعیف‌تری دارند.
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان تصریح کرد: امسال در سطح استان مجموعه قرارگاه قدس ۳۳ هزار و مجموعه سپاه سلمان ۲۲ هزار لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در اختیار افرادی که به‌واسطه کمبودها نتوانستند لوازم‌التحریر کنند در اختیارشان گذاشته شد.
 
وی در پایان عنوان کرد: نیاز است که این اقدامات در سطح وسیع‌تری انجام شود به‌خصوص در سیستان و بلوچستان که برخلاف ظرفیت‌های موجود محرومیت‌های بیشتری دارد برخی از این اقلام فردا در محلات استان به‌خصوص مدارس حاشیه شهر مثل محله کرامت شریعتی شمالی ضمن برگزاری مراسم ویژه توزیع خواهد شد.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 430799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *