دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تشکیل کارگروه‌های متعدد لازمه حل مشکلات است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای حل مشکلات جامعه و استان باید کارگروه‌ها متعدد باید تشکیل شود و از ظرفیت‌ها استفاده کرد.
تشکیل کارگروه‌های متعدد لازمه حل مشکلات است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از زاهدنیوز، سردار سرتیپ احمد شفائی در مجمع سالانه بسیجیان شهرستان زاهدان بیان کرد: در مبارزه با صهیونیست روند توفیقات در برهه‌ای دچار پسرفت شد عامل پسرفت در غرب آسیا تفکر نابسامان بود.
 
 وی ادامه داد: نسل‌های آینده به این نتیجه رسیدند که می‌توان با دست‌خالی مقابل این رژیم غاصب ایستاد و با مرور تاریخ پی می‌بریم که سال‌های اخیر در پیروز میدان بودند در همه جنگ‌ها مدافعان فلسطین و لبنان در جبهه مقاومت پیروز بودند؛ زیرا اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: اکنون جنایات رژیم صهیونیست از حد خود خارج شده است و مردم غزه در محاصره هستند و رژیم غاصب انواع فشارها را روا می‌دارد انواع حملات و آسیب‌ها را روا داشته است.
 
 وی افزود: رزمندگان با تمام توان پای‌کار هستند که جریان غزه را حل کنند و با اهداف مشخص خود پیش روند، طراحی عملیات طوفان الاقصی در طول تاریخ باتوجه‌به اشراف اسرائیل بی‌نظیر بود که با تمام ادعاها مدافعان فلسطین عملیاتی با وسعت بالا را رقم زدند و به‌وسیله رسانه‌های که در دستان استکبار است اخبار این عملیات در جهان منتشر شد.
 
 شفائی تشریح کرد: اسرائیل با عملیات روانی سعی کرد به جهانیان اثبات کند که زن و بچه‌ها توسط فلسطینیان کشته شدند که خلاف واقعیت است، برای نجات یک کودک رزمنده‌ای به شهادت می‌رسد عملیات رزمندگان فلسطین حاصل فرهنگ تفکر و به فعلیت رساندن ما می‌توانیم است که با این نگاه و اعتقاد مدیریت شده است.
 
 وی مطرح کرد: ایران اسلامی از فرهنگی پیروی می‌کند که اثرگذار است که علی‌رغم رنج و مشقت بازهم پیروز میدان هستیم این فرهنگ تشعشعاتش به اقصی‌نقاط جهان رسیده است.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده به دنبال ضربه‌زدن به ما هستند و ما باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود باید این ضربه‌ها را خنثی کنیم این مجمع رسالت خطیری دارد که نیازمند توجه ویژه است باید با جدیت دنبال شود.
 
 وی اذعان کرد: از ظرفیت نخبگان و این کارگروه‌ها باید استفاده کرد و سیستم اجرایی در پیش گرفت؛ زیرا یک ساعت فکرکردن به‌ازای هفتادسال عبادت است باید در این گروه‌ها فکر کنیم و خروجی مطلوب به دست اوریم این جلسات باهدف اصلاح مسائل اولویت‌بندی و تمرکز بر حل مسائل در حوزه‌های مختلف است.
 
 شفائی گفت: چرا باید ۴۴ درصد حاشیه‌نشین داشته باشیم و در مسائل اولیه شهرنشینی مسئله داشته باشیم در جمع‌آوری زباله مشکل داشته باشیم در یک موضوع مثل معیشت و مباحث بهداشتی با وجود کارگروه‌ها متعدد باید تشکیل شود می‌توانیم از دولت اندونزی الگو بگیریم که با کارگروه‌های فراوان بسیار تغییر کرده است.
 
 وی در پایان عنوان کرد: نباید آنچه دشمن می‌خواهد در ذهن جوانان ما القا شود دشمن می‌خواهد وضعیت آینده را آنچه که می‌خواهد به چشم جوانان بیاید باید منسجمم تر شویم و احساس مسئولیت بیشتر داشته باشیم و فرصت ما محدود است از ظرفیت و فرصت‌ها باید استفاده کرد در اجرای این طرح‌ها از لحاظ تأمین منابع ریالی و عملیاتی توانمند هستیم.
 
 در این جلسه دو طرح ویژه در حوزه عفاف و حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی شد
 
 ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان بیان کرد: جلسه سالانه مجمع بسیج زاهدان با حضور فرمانده سپاه سلمان استان، جانشین سپاه قدس استان نخبگان و فرهیختگان برگزار شد.
 
 وی ادامه داد: این مجمع هفت کارگروه که موضوعات مختلف و موردنیاز جامعه و استان را بررسی می‌کنند، نخبگان طرح‌های خود را ارائه می‌دهند و بررسی‌های لازم بر روی آن صورت می‌گیرد.
 
 فرماندار زاهدان تصریح کرد: در این مجمع طرح‌ها بعد از بررسی به تصویب نهایی می‌رسد در این جلسه دو طرح ویژه در حوزه عفاف و حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی شد که بعد از کارشناسی‌های صورت‌گرفته و تأیید نهایی به‌زودی به مرحله اجرایی می‌رسد.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم نخبگان جامعه به‌خصوص بسیجان تقاضا داریم به جهت انجام کارها به‌صورت عالمانه و حل این مشکلات به گونه عالمانه در این کارگروه‌ها و مجمع‌ها با ارائه طرح‌های مختلف مشارکت فعال داشته باشند طرح‌های برگزیده تحت حمایت مالی و اجرایی قرار می‌گیرد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *