سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱
۰
رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان:

کانون شتاب‌دهنده‌های برنامه‌نویسی سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از افتتاح کانون شتاب‌دهنده‌های برنامه‌نویسی و آغاز دوره‌های توانمندسازی در استان خبر داد.
کانون شتاب‌دهنده‌های برنامه‌نویسی سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، محمد نبی شهیکی در حاشیه افتتاح کانون شتاب‌دهنده‌های برنامه‌نویسی که با حضور میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، استاندار و سایر مسئولان در زاهدان برگزار شد، بیان کرد: در این رویداد بالغ بر هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان علاقه‌مند به حوزه برنامه‌نویسی از سراسر استان و هم‌زمان با زاهدان در شهرستان‌های زابل، زهک، ایرانشهر، چابهار و.... شرکت کردند.

وی افزود: این رویداد باهدف معرفی حوزه جذاب و پول‌ساز برنامه‌نویسی و شناسایی جوانان و علاقه‌مندان این بخش در استان آغاز بکار کرد.
 
به گفته شهیکی در قالب این رویداد، تمام ثبت‌نام‌کنندگان از مزایای آموزشی این رویداد بهره‌مند می‌شوند و در همان ابتدا آزمون تعیین سطح از آنها گرفته شد و بر اساس میزان توانمندی که دارند در دوره‌های آموزشی مقدماتی و تخصصی و پیشرفته شرکت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: این افراد تا زمانی که به میزان قابل‌قبولی از توانمندی برسند تحت آموزش قرار می‌گیرند و پس از پایان دوره‌ها به شرکت‌های دیگر برای فعالیت و مشارکت در پروژه‌های عملی معرفی و وارد فاز عملیاتی و‌ کسب درآمد می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این افراد در پایان می‌توانند با راه‌اندازی شرکت‌های کسب‌وکار و بر اساس آموزش‌هایی که دیده‌اند نسبت به ایجاد اشتغال پایدار و ثابت برای خود و دیگران اقدام کنند که این مهم در کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در جوان‌ترین استان کشور نقش بسزایی دارد.

انتهای خبر/ ف
کد مطلب: 430753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *