سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۸
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عملیات فلسطینیان آغازی برای نابودی اسرائیل است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات فلسطینیان آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی مردم فلسطین خواهیم بود.
عملیات فلسطینیان آغازی برای نابودی اسرائیل است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان سراوان بیان کرد: شهید عزیز حاج‌قاسم سلیمانی در برهه‌ای از زمان با توکل به خداوند متعال و رهبری و هدایت امام خامنه‌ای عزیز توانست هویت مردم فلسطین را زنده کند.
 
وی افزود: تا حدود ۲۵ سال قبل فلسطینیان اراده‌ای برای مقاومت در برابر اسرائیل نداشتند و مبارزین در آن برهه یا تسلیم شده و یا سلاح را کنار گذاشته بودند.
 
شفائی تصریح کرد: تفکر انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی، تفکر مقاومت و تفکر ما می‌توانیم آرام‌آرام به جوانان فلسطینی تزریق و امروز ما شاهد عملیاتی هستیم که جهان مبهوت آن است.
 
وی افزود: امروز چه اتفاقی افتاده است که نوار غزه با وجود محاصره شدید و عدم همراهی کشورهای عربی به چنین موفقیتی رسیده است؟ چه مبنا، تفکر و اعتقادی باعث شد تا مردم فلسطین به چنین موفقیتی بزرگی برسد؟
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: امروز هر ابزار جدیدی که در غرب و شرق تولید می‌شود در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد؛ اما بااین‌وجود شما شاهد هستید که فلسطینیان توانستند با تمام امکانات دشمن، آنان را غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را به آنان رقم بزنند.
 
شفائی تصریح کرد: تفکر انقلابی و مقاومت، عامل اصلی موفقیت امروز فلسطینیان است؛ شادمانی امروز مردم فلسطین با وجود شهدایی که تقدیم کردند نشان از روحیه مقاوم و پرانگیزه آنان است.
 
وی افزود: این وعده الهی است که ما اگر وظیفه خود را انجام دهیم و ثبات قدم داشته باشیم، امر خدا و رسولش را اطاعت کنیم و یاد و خاطره خدا را از ذهن بیرون نبریم پیروز خواهیم شد.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی مردم فلسطین خواهیم بود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgwt9qxak93w4.rpra.html
 
کد مطلب: 430746