سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۱
۰
رئیس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران خبر داد:

واگذاری زمین برای ساخت مسکن در سیب و سوران

رئیس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران از واگذاری زمین برای ساخت ۲۳۵ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.
واگذاری زمین برای ساخت مسکن در سیب و سوران
به گزارش پهره عبدالعلیم درازهی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در افق چهار سال طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیب و سوران ساخت ۱۴۲۴ واحد مسکونی ویلایی پیش‌بینی‌شده است که برای اجرای هر چه سریع‌تر و بهتر این طرح ۱۱۰ هکتار زمین تأمین گردید.
 
وی ادامه داد: در این راستا سال گذشته عملیات ساخت ۴۴۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد که در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی آنها به حدود ۳۰ درصد رسیده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران تصریح کرد: همچنین همکاران ما در این اداره در مهرماه سال جاری بعد از تأیید نهایی متقاضیان واجد شرایط، زمین برای ساخت ۲۳۵ واحد ویلایی دیگر به متقاضیان موردنظر در این شهرستان واگذار کردند تا این طرح با شتاب بیشتری در منطقه اجرا شود.
 
درازهی با بیان اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک‌طبقه حیاط‌دار در شهرهای واجد شرایط است، گفت: ساخت واحدهای ویلایی ضمن داشتن مزایایی همچون هزینه‌ و مدت‌زمان کمتر در ساخت با معماری سنتی منطقه ما همخوانی و سازگاری بیشتری دارد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcayyn6m49nie1.k5k4.html
 
کد مطلب: 430737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *