سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۱
۰
در پی جشن پیروزی و غرورآفرین جبهه مقامت؛

دانش‌آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان از مردم فلسطین حمایت کردند

زنگ همبستگی برای هم نوایی و همراه شدن با جشن پیروزی و غرورآفرین جبهه مقامت در مدارس سیستان و بلوچستان به صدا در آمد.
دانش‌آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان از مردم فلسطین حمایت کردند
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان در آیین زنگ حمایت از مردم فلسطین که به‌صورت نمادین در یکی از مدارس حوزه سیستان نواخته شد، بیان کرد: در پی عملیات مردم غیور فلسطین با عنوان طوفان الاقصی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای فرهیخته و ظلم‌ستیز نیز حمایت خود را از مجاهدت مردم ستم‌دیده فلسطین و کرانه باختری اعلام می‌دارند.

حسن بروشکی افزود: بر همین اساس امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه ۱۴۰۲ زنگ حمایت از مردم فلسطین در مدارس سیستان و بلوچستان به صدا در می‌آید.

وی ادامه داد: این آیین با مشارکت همکاران دانش‌آموزان به‌ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای حمایت و همراهی با مردم و کودکان فلسطینی به‌صورت گسترده و باهدف اعلام برائت از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: شما دانش‌آموزان بدانید و بخوانید اشغال سرزمین فلسطین از طرف غرب و نظام سلطه در این منطقه طراحی شده که با این پیروزی نظام سلطه در دنیای غرب شکست خورد.
 
به گزارش ایرنا هم اکنون حدود ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند که ۴۹ هزار معلم نیز وظیفه تعلیم‌وتربیت آنان را بر عهده دارند.
 
انتهای خبر/ س
کد مطلب: 430734
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *