يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۱۳
۰
رسانه‌های مزدور جنوب شرق در مسیر جریان همبستگی؛

تاریخ اعتبار نقشبندی و ثوری به پایان رسید/ ناامیدی دشمن از سیستان و بلوچستان و آغاز نزاع مزدوران

مهم‌ترین چهره‌های رسانه‌های مزدور جنوب شرق؛ حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس کشور و عبدالغفار نقشبندی، پسر امام‌جمعه مسجد قاسمی راسک بودند که صدمات بسیار زیادی را به اعتبار سیستان و بلوچستان زدند.
تاریخ اعتبار نقشبندی و ثوری به پایان رسید/ ناامیدی دشمن از سیستان و بلوچستان و آغاز نزاع مزدوران
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، سیستان و بلوچستان در یک سال گذشته مرکز هجوم رسانه‌ای دشمن از طریق رسانه‌های مزدور آنان بود و این رسانه‌ها با هجومی بی‌سابقه از طریق دروغ‌پردازی، جعل واقعیت، سیاه‌نمایی و... تلاش کردند تا مردم ولایت‌مدار این استان را در مقابل نظام اسلامی به میدان بیاورد.
 
فارغ از تمام اتفاقاتی که در این یک سال رقم خورد، ما در لابه‌لای اتفاقات مختلف شاهد سقوط برخی چهره‌ها نیز بودیم؛ افرادی که یا با تحلیل اشتباه و یا با تطمیع رسانه‌های دشمن گمان می‌کردند که کار نظام اسلامی تمام شده و پرچم مخالفت و دشمنی را از دست مزدوران دشمن به دست گرفته بودند.
 
مهم‌ترین چهره‌های این موضوع حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس کشور و عبدالغفار نقشبندی، پسر امام‌جمعه مسجد قاسمی راسک بودند که صدمات بسیار زیادی را به اعتبار استان سیستان و بلوچستان زدند.
 
سقوط ثوری ضربه‌ای بزرگ بر اعتبار استان بود؛ پیشرفت یک جوان بلوچ اهل‌سنت و انتصاب در یک عنوان کشوری مهم، اتفاقی شیرین برای مردم ما بود؛ اما این فرد به ناگاه با پناهندگی رؤیای شیرین انتصاب در جایگاه مهم کشوری را برای مردم ما تلخ نمود. درست در زمانی که دشمنان مسئله عدم انتصاب اهل‌سنت را دستاویز اهداف خودکرده بودند انتصاب این فرد بسیار مهم و فرار او ناراحت‌کننده بود.
 
از طرف دیگر پسر پر حاشیه نقشبندی هم با تحلیل اشتباه و توجه به رسانه‌های معاند که گمان می‌کرد کار نظام اسلامی تمام است؛ تمام تلاش خود را کرد تا از این کارزار، محصولی بزرگ را برداشت نماید. او با پرداختن به مسئله‌ای اثبات نشده بر آتش فتنه در استان دمید و لحظاتی بسیار تلخ را در تاریخ ما رقم زد.
 
اما اکنون که یک سال از اتفاقات تلخ سال قبل گذشته است شرایط برای هر دوی این افراد تغییر کرده و امروز ما شاهد نارضایتی آنان از مسیر طی شده، جدال و جنگ با مزدوران و تلاش برای سهم‌خواهی بیشتر در بین آن‌ها هستیم.
 
در روز گذشته دو اتفاق مهم در اردوگاه دشمن رقم خورد؛ اولی استوری تأمل‌برانگیز ثوری و گلایه از اپوزيسيون و دشمنان کشور و دومی جدال مزدوران شناسنامه‌دار با نقشبندی بود.
 
حسین ثوری که در یک سال گذشته پرچم جبهه دشمن را در دست گرفته و خود را در صفحه شخصی خود رئیس فدراسیون بوکس ایران آزاد نام‌گذاری کرده بود؛ طی یک استوری و بیان "اپوزيسيون پفکی" به گلایه از آنان پرداخت و نشان داد که از طی نمودن این مسیر پشیمان است.
 
همچنین دشمنان و مزدوران آنان که نتوانستند در سالگرد اتفاقات سال پیش نیز مردم را همراه نمایند؛ به‌گونه‌ای فاتحه جریانات سال قبل را خواندند که همین مسئله موجب ترس برخی مزدوران و تلاش برای سهم‌خواهی بیشتر آنان شد که نتیجه آن درگیری در اردوگاه آنان بود.
 
در روز گذشته جریانات رسانه‌ای معاند که پس از فرار نقشبندی او را همراهی نموده بودند به انتقاد از جریان او پرداخته و حال که دیگر امیدی به امتداد جریان سال قبل ندارند او را رقیبی در مسیر خود می‌دانند.
 
حبیب‌الله سربازی که حزبی خیالی را برای مخالفت با جمهوری اسلامی راه انداخته بود اکنون جنبش خیالی نقشبندی را رقیبی جدی برای کاسبی خود می‌داند و به همین خاطر به مخالفت با آن پرداخته است. نزاع امروز افراد و رسانه‌های معاند جنوب شرق نشان از تلاش برای جذب سرمایه بیشتر برای خود دارد.
 
ماهیت و اعتقاد جریان مزدور دشمن همین کاسبی از ایجاد دشمنی با نظام اسلامی و پرداختن به مسائل مختلف از طریق دروغ‌پردازی است؛ تمامی اقدامات آنان تنها در راستای کاسبی بوده و اکنون که دیگر منفعتی در این افراد وجود ندارد آنان رقیب دانسته و همچون دستمال‌کاغذی به‌دور می‌اندازند.
 
این یک سال گذشته درسی بزرگ برای همه مردم ما است و بار دیگر ماهیت استکباری دشمن و مزدوران آنان را برای مردم ما معین نمود. حسین ثوری و عبدالغفار نقشبندی هر دو در نظامی که امروز آن را به‌عناوین‌مختلف متهم می‌کنند توانستند آزادانه زندگی و پیشرفت کنند و امروز اعتماد نظام و جامعه اسلامی را با دستان خود از دست دادند.

به قلم شریف نخعی - کارشناس سیاسی

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcfxjdyjw6dvma.igiw.html
 
کد مطلب: 430725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *