شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۴
۰
مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان:

وزش باد شدید با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت زابل را درنوردید

وزش باد شدید با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت زابل را درنوردید و شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی زابل به ۸۰۰ متر کاهش داد.
وزش باد شدید با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت زابل را درنوردید
 
 
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان محسن حیدری بیان کرد: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۰ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی به ۸۰۰ متر کاهش داد.
 
وی افزود: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۵۸ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۸۰۰ متر کاهش داد.
 
مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: در شمال استان تا صبح شنبه وزش باد شدید و گردوخاک برخی ساعات طوفان و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در همین مدت برای مناطق شرقی و نوار غربی استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: از اواسط روز شنبه تا دوشنبه شمال استان باد و گردوخاک و سایر مناطق استان غالباً صاف و آرام پیش‌بینی می‌شود، از نظر دمایی جمعه کاهش محسوس و موقتی دما برای نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.
 
حیدری توصیه کرد: به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبارآلود شدن هوا توجه شود و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود و تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبارآلود شدن هوا خودداری شود.
 
انتهای خبر/ س
  https://asrehamoon.ir/vdceve8zpjh8pwi.b9bj.html
 
کد مطلب: 430695
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *