جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۴۸
۰
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

رژیم صهیونیستی عمق راهبردی ندارد/ بصیرت ملت ایران باعث شکست جنگ ترکیبی دشمن شد

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: بصیرت مردم باعث شکست سنگین دشمن در جنگ ترکیبی علیه این ملت بود.
رژیم صهیونیستی عمق راهبردی ندارد/ بصیرت ملت ایران باعث شکست جنگ ترکیبی دشمن شد





به گزارش پهره حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی در خطبه‌های نماز جمعه در بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما خواهران و برادران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم، تقوا سپری است که انسان را در مقابل گناه حفظ می‌کند لذا اگر انسان به این سلاح و حفاظ مجهز شود طبیعتاًاز گناه محفوظ خواهد شد.

 وی افزود: باید به سپر تقوای الهی پناهنده شویم و یاد و نام شهدای فرماندهان دفاع مقدس را که امروز روز شهادت آن‌هاست از جمله شهیدان فکوری، فلاحی، نامج، کلاهدوز و جهان آرا را گرامی داریم.

این خطیب جمعه ادامه داد: بابت اقدامات و برنامه‌ریزی‌های هفته دفاع مقدس توسط نهادها و ارگان‌ها از جمله عزیزان در سپاه که بزرگداشت این ایام را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: در بخش اینکه مدافعان چه کسانی بوده‌اند و محورهایی که برای ارزشمندی بسیاری داشت و باعث عزت و سربلندی و باعث امنیت کشور شد انصافاً جای تشکر دارد و انتظار هم همین است که فقط در هفته دفاع مقدس این موضوع را نداشته باشیم، اضافه کرد: اساساً باید در طول سال از این گنجینه بسیار معنوی استفاده کرد. 

حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: یازدهم مهر که مصادف به هفدهم ربیع الاول بوده سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) است که این روز را به همه عاشقان و دلدادگان نبی مکرم اسلام (ص)و اولادش تبریک عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: باید برنامه‌های مختلفی طراحی شود و مردم از فضاهای جشن و سرور و شادی انشاالله بهره‌مند شوند انتظار این مصلحت جامعه اسلامی توسط اقشار و گروه‌ها حفظ شود چرا که مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن از نقاطی که باعث بحران شود سوء استفاده می‌کند طبیعتاً جاهایی که زمینه برای بحران از مباحث قومی و مذهبی است و نکاتی که باعث ضعف خدمت رسانی بوده باید دقت کرد.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: منافع امنیت ملی فراتر از منافع افراد اقوام و گروه‌ها بوده و سال ۱۴۰۱ شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن بر علیه کشور بود. 

وی گفت: در حقیقت بصیرت مردم باعث شکست سنگین دشمن در جنگ ترکیبی علیه این ملت بود و از مجاهدت نیروهای انتظامی و بسیج که شهدایی را در این راه تقدیم کرده‌اند نباید از کنارش گذشت و از مجاهدت هايشان باید تشکر کرد.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: در کنار این موضوعات سال گذشته هوشمندی دستگاه اطلاعاتی کشور آن هم در طرح شورای راهبردی اطلاعات کشور که متشکل از وزارت اطلاعات سازمان اطلاعات سپاه بود از این هوشمندی نباید بگذریم و آن‌ها اشراف بزرگی داشتند و در طول یک سال گذشته خنثی‌سازی انفجارات اخیر در استان‌های مختلف که دشمن طراحی کرده بود و صدها بمب در کشور در هیئت‌های مذهبی در ایام محرم آنها را استفاده کنند و دستگیری‌های متفاوتی که انجام داده‌اند و حملات سایبری که به دستگاه‌های مهم کشور می‌خواستند رقم بزنند پیگیری کردند و با هوشیاری آنها شناسایی شرکت‌هایی که از این تروریست‌ها پشتیبانی می‌کردند و مقابله با آنها و باید از دستگاه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و عزیزانمان در اطلاعات سپاه تشکر و قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از دهه ۹۰ در واقع زمانی که به سلاح هسته‌ای دستیابی پیدا کردیم علیه ایران اقدام می‌کنند و دستورالعمل حمله را طراحی کردند.

حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: ناتوانی صهیونیست‌ها جهات متعددی دارند اولین جهت مهم‌ترین نقطه قوت ایران اسلامی موشک‌های بالستیکی بوده که چند برابر سوخت حرکت می‌کنند و کمتر از ۷ دقیقه به رژیم صهیونیستی می‌رسند و طبیعتاً این را نکته بر باد دهنده آرمان‌های صهیونیستی خواهد بود بر اساس اطلاعاتی که منتشر کردند انصارالله و حشد شعبی عضو مقاومت هستند و چیزی از رژیم جعلی بعد از حمله به ایران باقی نخواهد گذاشت و ضعف مهمی که رژیم صهیونیستی دارد این است که عمق راهبردی ندارد این‌ها در ۱ ۱۲۰ کیلومتری و امنیت آنها در همین محدود است و قطعاً بعد از حمله کشته‌های فراوانی را در این نقطه خواهند داشت و این سخنان رژیم صهیونیستی هم در سطح بین المللی پاسخ داده شود و هم در سطح نظامی تا جرات چنین سخنرانی را در سازمان ملل نداشته باشند.

 وی بیان کرد: هفته وقف را داریم اگر به دنبال این هستیم که جامعه روی فقر را نبیند و عده‌ای که محروم هستند از برکات و ثمرات جامعه اسلامی بهره‌مند باشند باید به وضع توجه ویژه‌ای داشته باشند و همه چیز بعد از مرگ انسان قطع خواهد شد آبه جز سه چیز که یکی همین صدقه جاریه می‌باشد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430663
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *