چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۰
۰
در مراسم معارفه رئیس جدید شعبه جنوب شرق کشور مطرح شد؛

وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی تقویت باورهای دینی و ایمانی است

امام جمعه ایرانشهر گفت: یکی از سیاست های و عواملی که باعث شد دفتر تبلیغات اسلامی در این شهرستان شکل گیرد تقویت باورهای دینی و ایمانی مردم منطقه بود.
وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی تقویت باورهای دینی و ایمانی است




به گزارش پهره حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مراسم معارفه رئيس شعبه جنوب شرق کشور ضمن ابلاغ سلام و درود حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مردم شهرستان ایرانشهر و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین پیشاپیش فرارسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) را به مردم این دیار، بیان کرد: از حجت الاسلام والمسلمین بامری که دعوت ما در دفتر تبلیغات اسلامی را پذیرفت و دست یاری به ما داد تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: در واقع جلسه تودیع و معارفه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و نماینده مقام معظم رهبری در دفتر تبلیغات و معاونین و همچنین به صورت ویدئو کنفرانس با همکاران شعبه برگزار شده و این جلسه اعلام برنامه های دفتر است. 

حجت الاسلام والمسلمین روستا ازاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین مرحوم سجادی که نقش اول را در تربیت طلاب این منطقه بر عهده داشت یاد همه مدیران و روسای سابق شعبه جنوب شرق را نیز گرامی داشت.

 در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و بیان کرد: در واقع  معارفه جلسه پاسداشت خدمات و ارائه مطالبات پیش رو است که باید به آنها پرداخته شود و کسانی که با دفتر تبلیغات و جریان تبلیغ سرو کار دارند در این مراسم حضور دارند که باید صمیمانه از آنها تشکر کنیم.

وی افزود: یکی از سیاست های و عواملی که باعث شد دفتر تبلیغات اسلامی در این منطقه شکل گیرد تقویت باورهای دینی و ایمانی مردم منطقه بود که جا دارد توجه خاصی و ویژه ای به این منطقه شود.

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی ادامه داد: با رسالتی که بر دوش این نهاد در این منطقه قرار گرفته باید با مدد خاص و ویژه ای با این شعبه همراه باشیم و این نهاد را یاری رسانیم.

گفتنی است در پایان مراسم نیز حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عیسی بامری به ریاست شعبه جنوب شرق توسط محمدعلی سلیمانی مشاور ارشد رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای مدعوین قرائت شد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430649
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *