شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳
۰
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر:

سارقان کنتورهای آب شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقان سابقه‌دار با 12 فقره سرقت کنتور آب و 6 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در این شهرستان خبر داد.    
سارقان کنتورهای آب شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند
به گزارش پهره به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهدی رشنودی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان ایرانشهر بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأمورین پلیس این شهرستان قرار گرفت.
 
 وی با اشاره به اینکه مأمورین پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت یافتند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده یک مال‌خر نیز دستگیر شد، و متهمان در تحقیقات پلیسی به 12 فقره سرقت کنتور آب و 6 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح این شهرستان اعتراف کرد.
 
 رشنودی با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان نقش زیادی در پیشگیری از سرقت و ناکام گذاشتن سارقان دارد؛ لذا از مردم عزیز انتظار می‌رود با رعایت نکات مهم پیشگیری از سرقت، پلیس را در عرصه برقراری نظم و امنیت یاری کنند.
 

 انتهای خبر/
کد مطلب: 430637