چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۲۴
۰
به مناسبت روز خبرنگار مطرح شد؛

اصحاب رسانه و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان ایرانشهر با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.
اصحاب رسانه و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین  هستند


 




به گزارش پهره؛ مهرداد جهاندیده در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت  یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهیدان محمود صارمی و محسن خزائی بیان کرد: هدف از این نشست ارج نهادن به خدمات فعالان این عرصه بوده که در طول سال نسبت به تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه می کنند. 

وی افزود: خبرنگاران از افراد ساعی و پرتلاش جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و به این جهت نقش رسانه ها و فعالان این عرصه از ضریب اهمیت بالایی برخوردار است.  

 این مقام مسئول تصریح کرد: ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان ایرانشهر با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان بوده و هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.

وی به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری و تولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان ایرانشهر یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد و عملکردخبرنگاران و اصحاب رسانه  را شایسته تقدیر دانست.

 جهاندیده با اشاره به کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری در آینده ای نزدیک در ایرانشهر خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال پیش بینی شده است و به زودی کلنگ این مجتمع بزرگ به زمین زده خواهد شد. 

وی در رابطه با صنوف مزاحم سطح شهر تصریح کرد: این اصناف در مطالعاتی که صورت گرفته در آینده نزدیک به خارج از شهر منتقل خواهند شد. 

 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر به خبرنگاران قول مساعد داد با پیگیری لازم جهت راه اندازی خانه مطبوعات و باشگاه خبرنگاران جوان در آینده ای نه چندان در این منطقه صورت پذیرد. 
 
گفتنی است در پایان این نشست از ازحمات خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان ایرانشهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *